کد خبر: 951065
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام چهار دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که درحساس‌ترین دیدار در اصفهان، سپاهان میزبان تیم استقلال است. سپید رود پذیرای تراکتورسازی است. پدیده در مشهد به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رود و در آخرین دیدار هم صنعت نفت هم به مصاف پارس جنوبی می‌رود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: در اولین دیدار که در رشت در ورزشگاه سردار جنگل برگزار می‌شود سپید رود در حالی به مصاف تراکتور سازی می‌رود که شرایط خوبی در جدول ندارد. این بازی از ساعت ۱۸ ورزشگاه سردار جنگل رشت با قضاوت رضا مهدی برگزار می‌شود. سپید رود با ۱۵ امتیاز دومین تیم کاندیدای سقوط به دسته پائین‌تر خواهد بود. در مقابل تراکتور که فعلا ۴۹ امتیازی است در تعقیب صدرنشین لیگ است و می‌خواهد فصل را با قهرمانی به پایان برساند. در آن سو تراکتورسازی با ۳۷ گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند و با این تفاسیر به نظر می‌رسد قرمز‌های تبریز کار سختی برای از پیش روی برداشتن سپیدرود ندارند و می‌توانند با پیروزی در این دیدار موقتاً در صدر جدول قرار بگیرند و با خیال آسوده‌ای مصاف رقیبانشان را به تماشا بنشینند. تراکتورسازی و سپیدرود از جهتی در این فصل که هر دو تیم از ابتدای فصل سه سرمربی را روی نیمکت خود دیده‌اند، تشابه دارند.
در دیگر دیدار که در مشهد برگزار می‌شود پدیده پذیرای تیم نفت مسجدسلیمان است. این بازی از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می‌شود. پدیده درنیم فصل دوم نتوانسته نتایج نیم فصل اول را کسب کند و در حال حاضر با ۴۳ امتیاز در رده ۵ قرار دارد. نفت مسجد سلیمان هم که در رده چهاردهم قرار دارد با منطقه سقوط فاصله زیادی ندارد و بی برای کسب امتیاز پا به میدان می‌گذارد.
اما در حسا‌ترین بازی امروز فولاد مبارکه سپاهان پذیرای استقلال تهران است. استقلال که در لیگ قهرمانان توانست تیم عربستانی را شکست دهد و بازگشت رویایی داشته باشد حالا با انگیزه دو چندان به اصفهان می‌رود. این بازی از ساعت ۱۷/۴۵ در ورزشگاه نقش جهان آغاز می‌شود. آبی پوشان با ۴۴ امتیاز و اختلاف سه امتیازی نسبت به سپاهان در رده چهارم قرار دارند و با پیروزی برابر حریف خود می‌توانند جای خود را با این تیم در جدول عوض کنند. در آن سو قلعه نوعی خوب می‌داند که چقدر کسب ۳ امتیاز برای برایش اهمیت دارد چرا که با توجه به بازی‌های تقریباً آسان تراکتورسازی و پرسپولیس در این هفته، اگر برابر استقلال امتیاز از دست بدهد برای رسیدن به قهرمانی دچار مشکل می‌شود. بازی رفت دو تیم با پیروزی زردپوشان به پایان رسید و قبل از مسابقه هم بیانیه باشگاه سپاهان در رابطه با مسائل داوری، شروعی برای بیانیه دادن در لیگ برتر ایران بود. باید صبر کرد و دید این بازی جذاب به امیدواری بیشتر استقلال برای رسیدن به صدر ختم می‌شود یا قلعه نویی و بازیکنانش سایه به سایه دو تیم قرمزپوش بالای جدول حرکت می‌کنند. در آخرین بازی امروز صنعت نفت آبادان برابر پارس جنوبی جم قرار می‌گیرد.
اما دیروز در آغاز هفته بیست و پنجم دو بازی برگزار شد که ابتدا تیم‌های استقلال خوزستان و فولاد خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که مسابقه با برتری ۳ بر یک فولاد به پایان رسید. لوسیانو پریرا دقایق ۲۲ و ۳۲ و رافائل مسی دقیقه ۳+۹۰ برای فولاد و ایوب کلانتری دقیقه ۹۰ (پنالتی) برای استقلال خوزستان. فولاد با این برد ۳۳ امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد و استقلال خوزستان نیز با همان ۱۰ امتیاز در رده شانزدهم و قعر جدول باقی ماند.
در دیگر بازی هم دو تیم ماشین سازی و نساجی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز از ساعت ۱۶ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار