کد خبر: 950456
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
گفت وگوی "جوان آنلاین" با سرمربی تیم ملی والیبال جوانان
بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم جوانان ۲۳فروردین خودشان را در حالی به سرمربی تیم ملی در آکادمی کمیته ملی المپیک معرفی می‌کنند که قرار است در تا مسابقات جهانی ۸ مرحله اردو را پشت سر بگذارند. اولین اردوی تیم ملی ۲۴ فرودین در آکادمی کمیته ملی المپیک با حضور ۲۴ بازیکن برگزار می‌شود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : بهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان در گفت وگو با "جوان آنلاین" درباه تشریح برنامه آماده سازی ملی پوشان گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است تا شروع مسابقات جهانی بحرین، ملی پوشام ما حدود ۸ مرحله اردوی آماده ساری داشته باشند که احتمالا دو در خارج از کشور برگزار خواهد شد تا آنشاله تیم با آمادگی کامل راهی مسابقات جهانی شود. به احتمال زیاد یکی از اردو‌های خارجی را خرداد ماه برگزار خواهیم کرد.
عطایی: هدف کسب سکوی جهانی استوی در ادامه افزود: همان طور که اشاره کردم مسابقات جهانی به میزبانی بحرین انجام می‌گیرد و قرار است از بهمن ماه آغاز شود. ملی طبق برنامه ریزی از چند روز دیگر استارت اولین اردو را در کمیته ملی المپیک خواهیم زد چرا که می‌دانیم دراین دوره تیم‌ها با قدرت تمام پا به میدان خواهند گذاشت. در دوره قبل لهستان و کوبا مقام آورند و امسال در نظر داریم تا انشاله بتوانیم روی سکوی جهانی قرار بگیریم.
سرمربی تیم ملی در ادامه خاطر نشان کرد: والیبال ایران در رده نوجوانان عمکلرد بسیار استثنایی دارد و تا بحال دو بار عنوان قهرمانی جهان را کسب کرده است این در حالی است که متاسفانه ما در رده جوانان که در دوره قبل بود بهتر از عنوان پنجمی کسب نکرده‌ایم در بزرگسالان هم ششم شده‌ایم. می‌ببینیم که ما از رده نوجوانان هر چه به رده بزرگسالان پیش رفته‌ایم با یک افت محسسوس و قابل توجهی روبرو بوده‌ایم و واقعا جای تامل است که چرا شرایط بداین شکل است.
عطایی با اشاره به برگزاری اردو‌های خارجی افزود: سعی مان بر این است که با دو کشور که در رنکینگ خودمان است باز‌های دوستانه داشته باشیم. البته سال قبل کشور روسیه پیشنهاد بازی دوستانه در قالب یک دوره مسابقات چهار جانبه با حضور تیم‌های ترکیه، اسلوانی را داد، اما چون هوز رسما آن را اعلام نکرده نمی‌توانیم با قطعیت از آن صحبت کرد. آنچه مشخص است طبق برنامه ریزی که داشتسم تمام هدف مان براین است که انشاله در این دوره از رقابت‌های جهانی روی سکوی جهانی قرار بگیریم.
وی افزود: با توجه به اینکه تعدادی از ملی پوشان جوان در رده بزرگسالان هم بازی می‌کنند قبل از عید جلسه‌ای با حضور خوشخبر و کولاکوویچ برگزار کردیم. جلسه بسیار مفید و خوب بود و تعامل لازم برای حضور این بچه‌ها در تیم ملی فراهم شد تا با قدرت در این دوره حاضر شویم. ما تیم خوبی داریم و اگر بتوانیم از همه بازیکنان استفاده کنیم، شانس زیادی قطعا خواهیم داشت. البته شخصا دو جلسه هم با آقای داوری داشتم. ایشان همواره از برنامه‌های تیم جوانان حمایت می‌کنند تا انشاله بتوانیم نتایج استثنایی کسب کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار