کد خبر: 946676
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: جشنواره فیلم تبریز باید به برند تبدیل شود تا جایی که شرکت کنندگان به اکران آثار خود در این جشنواره افتخار کنند.

محمد محمدپور  در دیدار با اعضای هیئت انتخاب دومین جشنواره فیلم تبریز با بیان اینکه تغییرات مدیریتی نباید تأثیری در روند برگزاری آن بگذارد، گفت: به هیچکس اجازه نمی دهم بر سر راه برگزاری جشنواره فیلم تبریز سنگ اندازی کند.
وی تأکید کرد: رمز ماندگاری هر جشنواره فرهنگی و هنری انعطاف پذیری آن است و جشنواره فیلم تبریز با محدود نکردن موضوع سعی دارد دوام خود را حفظ کند.
وی گفت: یکی از ویژگی های این جشنواره این است که منطقه ای برگزار می شود اما اگر فیلمسازی حتی در خارج از مرزهای ایران اثری درباره آذربایجان و تبریز تولید کرده باشد در این جشنواره مورد پذیرش است.
محمدپور ضمن قدردانی از هیئت انتخاب دومین جشنواره فیلم تبریز، خاطرنشان کرد: اینکه اعضا برای جشنواره زمان و انرژی می گذارند برای ما بسیار ارزشمند است و من امیدوارم در آینده ای نه چندان دور که نام جشنواره به عنوان برند مطرح خواهد شد، معیارهای انتخاب سرسختانه تر شود.
بر اساس این گزارش، بازبینی هیئت انتخاب دومین جشنواره فیلم تبریز همچنان ادامه دارد و به زودی فهرست آثار راه یافته به جشنواره اعلام خواهد شد.
دومین جشنواره فیلم تبریز از 14 تا 17 اسفند در مجتمع سینمایی 22 بهمن برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر