کد خبر: 946009
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
سیدمهدی شجاعی از علاقه‌مندان به حوزه کتاب درخواست کرد تا زیباترین و تاثیرگذارترین کتابی را که مطالعه کردند، با هشتگ «معرفی کتاب محبوب من» در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.
جوان آنلاين: سیدمهدی شجاعی، نویسنده مطرح که این روز‌ها سلسله نشست‌های کوتاه با داستان را به منظور رونق حوزه داستان کوتاه راه‌اندازی کرده است، چندی پیش پویشی را در صفحه خود در اینستاگرام به راه انداخته و از مخاطبان درخواست کرده است تا زیباترین و تاثیرگذارترین کتابی را که مطالعه کرده‌اند در زیر پستی در صفحه او معرفی کنند.

او سپس فهرستی از کتاب‌های معرفی شده را برای مخاطبان خود در اینستاگرام منتشر کرد. با این حال این نویسنده به منظور فراگیری این پویش و گستردگی جامعه آماری از فعالان حوزه فرهنگی درخواست کرده است تا مخاطبان خود را در جریان این حرکت فرهنگی قرار دهند.

متن نوشته شجاعی در این باره به شرح زیر است:

«عزیز فرهیخته
سلام و عرض ادب

در این روزگار که فرهنگ و هنر مظلوم‌ترین بخش جامعه شده و متولیان هیچ دغدغه‌ای در مورد آن ندارند، تلاش کردیم حرکتی را آغاز کنیم و قدم‌هایی هر چند کوچک را در این مسیر برداریم.

برای به دست آوردن ذائقه عمومی در زمینه کتاب و معرفی آثار پرطرفدار به دیگران، سوالی در صفحه شخصی مطرح شد و پاسخ‌های مخاطبین در قالب جدولی تقدیم حضورشان. اما نکته حائز اهمیت این بود که اولا جامعه آماری شمول و فراگیری لازم را نداشت و ثانیاً اغلب پاسخ‌ها با لطف اعضا، نسبت به آثار این حقیر همراه بود. بر این اساس تصمیم گرفتیم تا از حضور شما نیز دعوت کنیم تا در این امر ما را یاری فرمایید.

بدین صورت که یا از مخاطبین‌تان دعوت بفرمائید به صفحه بنده آمده و ذیل پستی که ارسال خواهد شد نظراتشان را مرقوم بفرمایند یا تصویر را در صفحه خود گذاشته و با هشتگ #معرفی کتاب محبوب_من با مخاطبین‌تان به اشتراک بگذارید.

عزیزان من با پی گرفتن هشتگ‌ها نظرات را جمع آوری و دسته بندی و در قالب یک پروژه تقدیم حضور شما و دیگر همراهان خواهند کرد.»
 
درخواست سیدمهدی شجاعی از علاقه‌مندان به کتاب
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار