کد خبر: 944350
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹
رئیس کارگروه فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از نواخته‌شدن گلبانگ انقلاب در ۱۳ بهمن‌ماه در مدارس کشور خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: علیرضا کاظمی گفت: رشد ۴/ ۱۸۴ درصدی مدارس کشور، رشد ۲۵۷درصدی مدارس فنی‌و‌حرفه‌ای، رشد ۵۰۰درصدی مدارس خارج از کشور، رشد ۲۶۰درصدی دانش‌آموزان پیش‌دبستانی، رشد ۵۷درصدی دانش آموزان ابتدایی، رشد ۳۴۸درصدی دانش‌آموزان مدارس غیردولتی، رشد ۷۷۶۰ درصدی مراکز استعداد‌های درخشان و رشد ۱۱هزار و ۹۴۹ درصدی دانش‌آموزان استعداد‌های درخشان از جمله دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته بوده است. کاظمی با بیان اینکه تعداد کل دانش عشایری با رشد ۴/ ۱۳۷ درصدی نسبت به سال ۵۷ مواجه بوده است، گفت: درصد باسوادی کشور در جمعیت ۱۰تا ۴۹سال با ۶/ ۴۶ درصد رشد مواجه بوده؛ همچنین مراکز رفاهی آموزش و پرورش ۱۲۲۷درصد رشد و تعداد اردوگاه‌ها و کانون‌ها نسبت به اول انقلاب با ۲ هزار و ۹۲۸ رشد داشته‌اند.
وی با بیان اینکه کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی را از مدت‌ها پیش به مناسبت ۴۰‌سالگی انقلاب تشکیل دادیم و سیاست‌ها و برنامه‌های را به استان‌ها ابلاغ کردیم، ادامه داد: حدود ۸۰برنامه ملی و استانی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح‌ریزی کردیم و بیش از ۶۰۰پروژه آموزشی با ۲هزار کلاس درس آماده افتتاح داریم.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش به برپایی جشن‌های انقلاب در ۱۰۰هزار مدرسه کشور اشاره کرد و گفت: مدارس متناسب با شرایط بومی، از یک تا چند برنامه برگزار می‌کنند.
کاظمی به نواختن گلبانگ انقلاب در طلیعه دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه روز ۱۲بهمن امسال مصادف با جمعه است، گلبانگ انقلاب ۱۳بهمن نواخته می‌شود. رئیس کارگروه فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلام به هفته سرود و تئاتر مدارس اشاره کرد و افزود: هفته سرود و تئاتر مدارس از ۱۳تا ۱۸بهمن‌ماه در مدارس اجرا می‌شود که محتوای آن با رویکرد انقلاب اسلامی تهیه شد و در اختیار مدارس قرار گرفت.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
0
احسنت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار