کد خبر: 943521
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸
انتقاد پرستویی از جشنواره فجر به خاطر بیرون ماندن فیلم الوند
پرویز پرستویی با انتشار یادداشتی در فضای مجازی به شدت از جشنواره فجر به دلیل بیرون ماندن فیلم سیروس الوند انتقاد و البته تأکید کرد این انتقاد به خاطر بیرون ماندن فیلمی که خودش در آن ایفای نقش کرده نیست!
نوید پارسا
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش «جوان» پرستویی که به عنوان بازیگر با چهار سیمرغ پرافتخارترین بازیگر ادوار جشنواره فیلم فجر محسوب می‌شود، نوشت: «خب خداروشکر، جشنواره فجر هم داره شروع میشه، هیئت محترم انتخاب هم فیلم هارو نصفه‌نیمه دیدند و همه رو انتخاب کردند و الان هم تند تند دیدن فیلم‌هارو شروع کردند که البته حق هم دارند. چون میخوان همه چی سروقت و بموقع شروع و به پایان برسه.»
پرستویی که ظاهراً در این دوره از جشنواره جزو بازیگرانی است که فیلمی در جشنواره ندارد در ادامه می‌نویسد: «ولی یه سؤال برای من و شاید خیلی‌ها باقی میمونه که کی قراره ما نظم و نظام رو یاد بگیریم؟ چرا همه چی حسینقلی خانیه؟ مثلاً هیئت محترم انتخاب الان حدود یک ماهه که فیلم‌هارو انتخاب کردند، بدون اینکه فیلم‌هارو کامل دیده باشند و سه فیلم هم در رزرو دارند. این یعنی چی؟ آیا فستیوال‌های کن و برلین و اسکار هم همینجوریه؟ بعید می‌دونم! اگر فیلم‌ها آماده بودند، پس این رزرو چه داستانیه؟ و اگه فیلم‌ها آماده نبودند، پس چگونه فیلم‌هارو دیدند؟ هزار ماشاءالله به این نگاه و تخصص و علم غیب! مگر در همه این سال‌ها، جشنواره ما، جز یک دورهمی است؟»
بازیگر فیلم آژانس شیشه‌ای در ادامه نوشته: آهان متوجه شدم، اصلاً یادم نبود، به پاس چهلمین سال انقلاب و روز تاریخی و به یادماندنی ۲۲ بهمن قراره ۲۲ فیلم داشته باشیم مثل دهه ۶۰، گیج شدم! پس سال‌هایی که ۳۰ تا ۳۴ فیلم داشتیم چی میشه؟ یعنی اون موقع انقلاب و ۲۲بهمن برامون مهم نبود؟ خب حالا چی می‌شد سه فیلم رزرو هم به این ۲۲فیلم اضافه می‌شد و دل همه رو شاد می‌کردیم؟ مگر این‌هایی که فیلم‌هایشان در لیست رزرو و انتظاره سهمی در انقلاب ندارند؟ چی می‌شد آقای سیروس الوند عزیز (خالق فیلم یک بار برای همیشه) هم که از نسل قبل از انقلابه و بعد چهار سال فیلم خوبی هم ساخته در این جشن بزرگ حضور می‌داشت؟ حداقل به عنوان پیشکسوت (البته نه به خاطر حضور بنده در فیلم ایشان که سال‌هاست از جشنواره لذتی نمی‌برم، متأسفانه).
پرستویی در ادامه باز هم به دورهمی بودن جشنواره فجر اشاره می‌کند: «مگر در این سال‌های اخیر جشنواره ما جز یک دورهمی است؟ امسال قراره از چهلمین سال انقلاب یاد کنیم، اگر این یک ارزش هست، پس کاش هیئت انتخاب فیلم آقای الوند را با دقت می‌دیدند!»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار