کد خبر: 939397
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
شهردار فردیس خبر داد
شهردار فردیس با اشاره به نگرانی های شهروندان در خصوص فرسودگی پل سرحدآباد، گفت: مدیریت شهری فردیس برای مرمت و بازسازی پل سرحدآباد، اقداماتی در دستور کار دارد.

منوچهر غفاری در حاشیه بازدید از روند پیشرفت عملیات بهسازی پل سرحدآباد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اینکه عملیات تراش و روکش آسفالت پل سرحدآباد به علت برودت هوا و بارندگی در هفته گذشته متوقف شده بود، اظهار کرد: با توجه به مساعد شدن شرایط جوی، عملیات تراش آسفالت مجددا آغاز شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه عملیات تراش آسفالت پل سرحدآباد از بامداد تا ۵ عصر هر روز انجام می شود، تاکید کرد: با توجه به اینکه سرمای هوا موجب کاهش کیفیت آسفالت می شود، مدیریت شهری فردیس ناگزیر به انجام عملیات آسفالت ریزی روی پل در ساعات کم ترافیک روز شده است.

شهردار فردیس ضمن تشکر از صبوری شهروندان در هنگام انجام عملیات آسفالت ریزی پل سرحدآباد، گفت: با توجه به پیک ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی، تنها سه ساعت از روز عملیات آسفالت ریزی این پل انجام می شود و این موضوع موجب کندی عملیات اجرایی آسفالت ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه پل سرحدآباد معبری پر تردد است، گفت: در هنگام اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت این پل از شهروندان می خواهیم به منظور کمک به کاهش ترافیک، در صورت امکان از راه های جایگزین استفاده کنند.

غفاری با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در راستای تکمیل عملیات اجرایی تراش و روکش آسفالت پل سرحدآباد تا چند روز  آینده تلاش می کند، خاطرنشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی این امر تحقق می یابد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس نسبت به تخصیص اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی برای بهسازی روی پل سرحدآباد اقدام کرده است، عنوان کرد: حدود ۲ هزار و ۷۰۰ تن آسفالت برای انجام عملیات آسفالت ریزی پل سرحدآباد در نظر گرفته شده است.

به گفته شهردار فردیس، حدود ۸۰ درصد از عملیات تراش و روکش آسفالت یکی از باند های پل سرحدآباد انجام شده است و تلاش می کنیم که در صورت مساعد بودن شرایط جوی، باند غربی این پل را نیز تا چند روز آینده انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه اصلاح درز های پل سرحدآباد در دستور کار مدیریت شهری فردیس است، تاکید کرد: اعتباری ۸۰۰ میلیون تومانی برای اصلاح این درزها در نظر گرفته شده است.

غفاری با اشاره به نگرانی شهروندان در خصوص فرسودگی پل سرحدآباد، گفت: از زمان احداث این پل بیش از ۲۰ سال می گذرد. پل سرحدآباد توسط وزارت راه ساخته شده است و پس از آن هیچ اقدامی برای بهسازی و مرمت پل انجام نشده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس اقداماتی را در راستای انعقاد قراردادی به منظور مرمت و بهسازی پل سرحدآباد انجام داده است تا فرسودگی های جدی این پل مرمت شود، تصریح کرد: به محض تکمیل مطالعات پل سرحدآباد، نحوه مرمت و بهسازی مشخص و سپس در راستای بهسازی اقدام می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار