کد خبر: 939211
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: افزایش نرخ کرایه حمل آرد در قیمت تمام شده نان برای مصرف کننده بی تاثیر است.

محمد باقر منوچهری افزود: نرخ کرایه حمل آرد از سال 93 تاکنون در استان سمنان تغییری نداشته واین نرخ با توجه به افزایش قیمت قطعات خودرو و مشکلات معیشتی کارگران فعال در این بخش افزایش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: افزایش 20 درصدی نرخ کرایه حمل آرد در استان سمنان معقول است و این افزایش قیمت تاثیری در قیمت نان نخواهد داشت.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان ادامه داد: اگر با نرخ جدید آرد در نانوایی ها توزیع شود به ازای هشت کیسه تنها 16 هزار ریال افزایش پرداختی نانوایی ها به کارگران حمل آرد خواهد بود و این رقم اندک تاثیری در قیمت تمام شده تولید نان ندارد.
وی اضافه کرد: نانوایی ها خواستار افزایش 10 درصدی قیمت نرخ حمل آرد در استان سمنان هستند اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور افزایش نرخ 20 درصدی در این بخش منصفانه است.
منوچهری اضافه کرد: در رابطه با افزایش 20 درصدی نرخ حمل آرد با اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری نشست های تخصصی متعددی برگزار شد که امیدواریم در آینده نزدیک به نتیجه برسیم.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: بیش از 100 نفر در استان در بخش حمل و توزیع آرد اشتغال دارند که افزایش نرخ کرایه حمل به معیشت این افراد کمک شایانی می کند.
در استان سمنان حدود 700 واحد نانوایی فعالیت می کنند که از این تعداد 545 واحد یارانه پز و بقیه آزادپز هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار