کد خبر: 938242
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
استاندار پیشین سمنان:
استاندار پیشین سمنان از این استان به عنوان دارالمرحمه ایران اسلامی نام برد و گفت: از استان سمنان چیزی جز خوبی و کرامت به یاد نمی آوردم.

سیدشهاب الدین چاووشی در آیین تودیع خود و معارفه دکتر آشناگر استاندار جدید سمنان اظهار کرد: افتخار مردم استان سمنان به میزبانی زوار امام رضا(ع) بوده و از این رو به دارالمرحمت اشتهار یافته است.

وی با اشاره به اینکه سمنان در گذشته به دارالمرحمت معروف بوده تصریح کرد: من با طرح این عنوان نه هویت سازی که هویت یابی کردم.

استاندار پیشین سمنان با بیان اینکه نباید صفات پسندیده ای چون دارالمرحمه به فراموشی سپرده شوند افزود: باید تلاش شود که مردم این دیار از این فرهنگ اصیل خود دور نمانند.

وی با بیان اینکه باغی در حرم امام رضا (ع) به همین نام وجود دارد گفت: مسوولان باید بکوشند دارالمرحمت سمنان را به آن جایگاهی که شایسته این دیار است برسانند.

چاووشی با ابراز خرسندی از انتصاب علیرضا آشناگر به عنوان استاندار سمنان خاطرنشان کرد: امیدوارم با انرژی جدیدی که با آمدن ایشان ایجاد شده گام های بلندی در این استان برداشته شود.

استاندار پیشین سمنان با تجلیل از همراهی های نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: دوره خدمت من در این استان دوره همدلی و همنوایی بود و من کوشیدم این نزدیک به 11 ماه همه استان را با یک چشم ببینم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار