کد خبر: 936357
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
در برنامه امشب «اضواء» شبکه الکوثر شاهد معرفی و نمایش سکانس‌هایی از دو فیلم برتر تاریخ سینما و نیز آیتم‌های متنوعی خواهیم بود.
جوان آنلاين: به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، این برنامه که به صورت هفتگی پخش می‌شود، به بررسی و معرفی وقایع و اتفاقات سینمایی ایران و جهان می‌پردازد.
«اضواء» که با اخبار و وقایع سینمایی ایران آغاز و در ادامه به بخش «تاریخ سینما» می‌رسد، از این هفته بررسی فیلم‌های برتر و تاثیر گذار دنیا را نیز آغاز می‌کند که در اولین بخش پس از تغییرات جدید در برنامه به پخش بخش‌هایی از دو فیلم «برباد رفته» و «خوشه‌های خشم» به عنوان دو فیلم بلند و تاثیرگذار تاریخ سینما اختصاص دارد.
در این برنامه در دو آیتم «پشت صحنه» و «سکانس برتر» نیز فیلم سینمایی «سد معبر» ساخته محسن قرایی مورد اشاره قرار می‌گیرد. همچنین در آیتم «موسیقی برتر» بر موسیقی فیلم «محمد رسول الله» ساخته مجید مجیدی تمرکز می‌شود و در دو بخش معرفی «ستارگان سینما» و «بزرگان سینما» به ترتیب به معرفی حسن پویا با عنوان مدیر فیلمبرداری و علی رضا شجاع نوری بازیگر پرداخته می‌شود.
برنامه «اضواء» در مدت زمان ۲۵ دقیقه امشب ۱۰ آذر از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران به روی آنتن است. این برنامه به سفارش گروه اجتماعی شبکه الکوثر تهیه می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار