کد خبر: 933930
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
سردار صفوی در کنگره سه هزار شهید استان قزوین:
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا: آمریکا، چاره‌ای جز خروج از خلیج فارس و غرب آسیا ندارد.
جوان آنلاین: سردار سرلشکر رحیم صفوی در آیین افتتاحیه کنگره سه هزار شهید استان قزوین گفت: ایران امروز به برکت خون شهدا و ایمان قلبی جوانانش، شکست ناپذیر و قدرتمندتر از هر زمان دیگری است.
وی افزود: امریکای امروز، توان مقابله با تمدن اسلامی را ندارد و در عرصه اقتصادی نیز در برابر اقتصاد‌های موفق دنیا از جمله چین شکست خواهد خورد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وی در تشریح دوران دفاع مقدس گفت: رژیم بعث عراق در دوران دفاع مقدس، ۵۷ درصد درآمد ناخالص ملی کشورش را وارد جنگ کرد در حالی که ایران تنها از ۱۲ درصد درآمد ناخالص ملی برای مقابله استفاده کرد.
دستیار و مشاور رهبر معظم انقلاب گفت : امروز هم امریکا و هم پیمانانش در ائتلاف منطقه‌ای خود، علیرغم هزینه کردن میلیارد‌ها دلار  نفتی، دستاوردی نداشته اند و پیروزی در برابر جبهه تکفیری، متعلق به ائتلاف محور مقاومت با مرکزیت جمهوری اسلامی است.
وی همچنین رهبری داهیانه مقام معظم رهبری را در امتداد رهبری امام راحل دانست که در طوفان حوادث، ایران را به امن‌ترین و باثبات‌ترین کشور تبدیل کرد.
سردار سرلشکر صفوی افزود : ایستادگی در دفاع مقدس، همه جانبه بود و در زمینه اقتصادی با وجود کاهش تولید و فروش حدود یک و نیم میلیون بشکه نفت، چرخ اقتصاد کشور در حرکت بود؛ و امروز نیز با همراهی و همدلی مردم و دولت، عبور از مشکلات اقتصادی امکانپذیر است.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به افزایش صادرات غیرنفتی در سال‌های اخیر افزود : کشورمان از ظرفیت‌های سرزمینی خوبی برخوردار است و راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کنونی هم اتکا به این ظرفیت‌ها در تولید ثروت و اشتغال است.
وی شهدا را مشعل‌های هدایت برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: همانگونه که خون شهدای دفاع مقدس راه کربلا را باز کرد خون شهدای مدافع حرم، راه قدس را باز خواهد کرد چراکه به فرموده امام خمینی (ره) راه قدس از کربلا می‌گذرد و این راه امروز تا نیمه محقق شده است.
کنگره سه هزار شهید استان قزوین، از امروز به مدت پنج روز در قالب پنج اجلاسیه فرهنگیان، دانش آموزان، زنان، دانشجویان و اجلاسیه نهایی در محل سالن نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار