کد خبر: 932720
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
فورفورتو در گزارشی به بهانه اخراج یولن لوپتگی از رئال مادرید، ضعیف‌ترین سرمربی‌های این تیم در دو دهه گذشته را معرفی کرد.
 
سرمربی های ضعیف رئال مادرید

جوان آنلاین: در نهایت عملکرد ضعیف رئال مادرید در این فصل و شکست سنگین در ال کلاسیکو، پایانی بر حضور کوتاه مدت یولن لوپتگی از هدایت رئال مادرید بود. 

این مربی تنها در ۱۴ بازی هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت و رئال تحت هدایت او از یک تیم قهرمان اروپا به تیمی معمولی در لالیگا تبدیل شد. با این حال او اولین مربی نیست که در سانتیاگو برنابئو به مشکل برمی‌خورد و برکنار می‌شود. در زیر، چهار مربی ناکام رئال مادرید در دو دهه اخیر را معرفی می‌کنیم:

* کارلوس کی‌روش

یک مربی خوب و خوش‌نام که به واسطه سال‌ها حضور در کنار فرگوسن، جانشین دل بوسکه در رئال مادرید شد. با این حال تیم او در لالیگا به عنوان چهارمی بسنده کرد و در لیگ قهرمانان نیز نتوانست از قرعه خوبش استفاده کند. 

* خوان آنتونیو کاماچو

تنها مربی که در رئال مادرید کمتر از لوپتگی دوام آورد، کاماچو بود. این مربی تنها شش بازی هدایت رئال را بر عهده داشت و بعد از ۴ برد و ۲ باخت از هدایت این تیم برکنار شد.

* رافائل بنیتس

رئال مادرید قبل از حضور زین الدین زیدان، رافائل بنیتس را روی نیمکت داشت و این مربی عملکرد ضعیفی در رئال مادرید داشت. مربی سابق لیورپول هیچ گاه در جایگاه یک مربی معمولی هم برای هواداران رئال تلقی نمی‌شود.

* یولن لوپتگی

تنها بعد از ۱۴ بازی عذر این مربی را هم از رئال مادرید خواستند. نتیجه اولین حضور او روی نیمکت رئال، شکست ۴ بر ۲ برابر اتلتیکومادرید در سوپرجام اروپا بود که باعث شد این جام از دست برود. او بعد از شکست تلخ برابر بارسلونا از هدایت رئال برکنار شد.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار