کد خبر: 928347
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور سرلشگر محسن رضایی؛
آیین رونمایی از مجموعه یادمان عشق و بازی ویدیویی تکاور با حضور دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار سپهر جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مدیران و فعالان فضای مجازی برگزار شد.
جوان آنلاین:‌ به گزارش مرکز رسانه و شبکه‌های اجتماعی قرارگاه فضای مجازی بسیج، دکتر مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های بسیج در لایه های۱۳ گانه فضای مجازی، گفت: قرارگاه فضای مجازی در یک روش نوین در همه ۱۳ لایه فضای مجازی از حوزه زیرساخت تا حوزه خدمات‌محور و انیمیشن ورود کرده و حضوری اثرگذار خواهد داشت و انشالله آینده فضای مجازی در اختیار نیرو‌های انقلاب خواهد بود.

وی افزود: مجموعه قرارگاه فضای مجازی بسیج با تمرکز بر هم‌افزایی در کنار رسانه‌های رسمی در حوزه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی را با محوریت بسیج تشکیل داده است.

معین تاکید کرد: امروز دو محصول در حوزه بازی و انیمیشن رونمایی می‌شود که یکی از آن‌ها مربوط به زیارت یادمان‌های شهدا در مناطق جنوب کشور و دیگری نیز بازی ویدیویی مبتنی بر موبایل تحت عنوان “تکاور” است که رویارویی مدافعان حرم با تروریست‌ها را روایت می‌کند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج تاکید کرد: به حمدالله با حضور نیرو‌های انقلابی و تاثیرگذاری در حوزه‌های مختلف، با اطمینان خاطر عرض می‌کنم که آینده فضای مجازی در اختیار جریان انقلاب و نیرو‌های انقلابی خواهد بود.

دکتر محسن رضایی عضو تشخیص مصلحت نظام نیز در آیین رونمایی در آیین رونمای از بازی تکاپو و مجموعه یادمان عشق در سخنانی با تقدیر از حضور بسیج در این عرصه و لایه‌های فضای مجازی گفت: امروز دشمنان ما در دو حوزه قصد ضربه زدن به ما را دارند یکی در حوزه اقتصادی و فشار‌های اقتصادی و دیگری در حوزه رسانه و فضای مجازی که تصور می‌کنند ما توان استفاده از این فناوری را نداریم.
 
نخستین مجموعه تصاویر ۳۶۰ درجه‌ای و بازی تکاور رونمایی شد

وی در بخشی از سخنان خود با تسلیت شهادت هموطنان اهوازی در حادثه تروریستی اخیر افزود: من از اهواز می‌آیم و زمانی که وارد بیمارستان‌ها شدم از همه اقوام خوزستانی شهید و مجروح داشتیم و کسانی که به نام قومیت جنایت می‌کنند و به درستی ترور کور گفته می‌شود، همین است یعنی ماسکی روی اهداف اصلی می‌زنند تا نیت باطنی‌شان مشخص نشود.

رضایی تاکید کرد: به عیادت مادر مجروحی رفتم که محمدش هم مجروح شده بود و دو ساعت قبل به او خبر داده بودند که فرزندش شهید شده است. مادرش می‌گفت که شب قبل از شهادت در هیئت مرتبا" شعار “لبیک یاحسین” را تکرار می‌کرد. همین حادثه و حوادث مشابه نشان می‌دهد که دشمنان ما برخلاف تبلیغات حقوق بشری هدفشان در طول ۴۰ سال گذشته مقابله با این انقلاب و دست‌آورد‌های بزرگ ملت ایران است.

این یادگار دفاع مقدس، تصریح کرد: دشمنان در هر مرحله‌ای هم با یک ابزار متفاوت وارد می‌شوند. در دهه اول انقلاب در سیستان و بلوچستان، کردستان و خوزستان ندای خودمختاری و تجزیه‌طلبی سر می‌دادند. سال ۶۰ منافقان شروع کردند و در همین تهران که امروز در امنیت است، روزانه ۴۰ یا ۵۰ نفر از ما شهید و همین حدود هم از آن‌ها کشته می‌شدند و ۱۰۰ نفر هم مجروح می‌شدند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: باز در همین دوران صدام حسین را در با چند هزار تانک و نفربر وارد ۵ استان کشورمان شدند. بعد از جنگ هم تا مدتی خاموش بودند، اما ۵ سال است که حادثه‌آفرینی‌های جدیدی در حوزه اقتصاد و امنیت به راه انداخته‌اند.

رضایی اضافه کرد: آن‌ها دیدند که در جنگ سخت همواره از ما شکست خورده‌اند و آسیب جدی دیده‌اند. امروز دست روی فشار‌های اقتصادی گذاشته و مردم را هدف گرفته‌اند. آن‌ها حتی به چینی‌ها و هندی‌ها هم گفته‌اند با ایرانی‌ها قرارداد نفتی نبندید، زیرا تا پایان امسال کار ایران تمام است.

وی با بیان اینکه سرمنشاء این کار‌ها آمریکا و اسرائیل هستند، افزود: معرکه‌بیار‌های منطقه‌ای مانند ابوظبی و عربستان و برخی کشور‌های دیگر به میدان آمده‌اند تا نقش‌آفرینی کنند. ما در گذشته هم این دو کشور را در کنار صدام و منافقین دیده‌ایم. مسئولان ما در برهه‌ای باب دوستی با امارات و عربستان را باز کردند، اما همین کار‌ها را به شیوه‌های دیگر ادامه دادند.

وی تصریح کرد: در برجام هم همین اتفاق افتاد و دشمنان امروز در دو حوزه قصد ضربه زدن به ما را دارند یکی در حوزه اقتصادی و فشار‌های اقتصادی و دیگری در حوزه رسانه و فضای مجازی که تصور می‌کنند ما توان استفاده از این فناوری را نداریم.
 
نخستین مجموعه تصاویر ۳۶۰ درجه‌ای و بازی تکاور رونمایی شد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با اشاره به شرایط نبرد اقتصادی بر حضور مردم در عرصه اقتصاد تاکید کرد و گفت: وظیفه مردم در جنگ اقتصادی سنگین است و در چنین شرایطی مردم باید به صحنه بیایند و مشخص است که کاری از دست دولت و نهاد‌های دولتی برنمی‌آید.

وی افزود: تعجب می‌کنم که ۵ سال از شروع جنگ اقتصادی گذشته، اما مردم، خبرنگاران و دانشگاه‌های ما در صحنه حاضر نیستند. باید مردم را در این ایام به صحنه آورد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: ایران در سال اول جنگ حتی نتوانست یک تپه را هم آزاد کند، اما در سال‌های بعد که مردم به میدان آمدند ورق برگشت و در جبهه‌های مختلف پیروزی داشتیم.

وی اضافه کرد: اگر مردم وارد نشوند و دولت بخواهد با سیستم حکومتی و وزارتخانه‌ای کار را پیش ببرد، روز به روز بر تعداد بیکار‌ها افزوده می‌شود. از بسیج می‌خواهم که کار را به صورت مردمی پیش ببرد و همچنان مردمی بماند. مردمی کردن اقتصاد و رسانه‌ها نیز تنها راه عبور از وضعیت فعلی است.
 
نخستین مجموعه تصاویر ۳۶۰ درجه‌ای و بازی تکاور رونمایی شد

وی در پایان با تجلیل از سرداران و یادگاران دفاع مقدس، از اقدام قرارگاه فضای مجازی بسیج در تولید و عرضه این دو محصول تقدیر و برتداوم فعالیت در این عرصه‌ها تاکید کرد.

در این مراسم که سردار آزادی رئیس بازرسی سازمان بسیج مستضعفین، حمیدرضا زندی مدیرکل فضای مجازی معاونت استان‌های سازمان صدا و سیما، دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور، مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه و همسر شهید صدرزاده (شهید شاخص سال کشور) حضور داشتند، از مجموعه یادمان عشق نخستین مجموعه تصویری ۳۶۰ درجه VR یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب کشور و بازی موبایلی تکاور ویژه نبرد و مقابله با تروریست‌های تکفیری در سوریه و عراق رونمایی و بخش‌هایی از آن به نمایش درآمد.

در این مراسم همچنین از همسر مکرم شهید سرافراز مدافع حرم مصطفی صدرزاده (شهید شاخص سال بسیج) و عوامل تولید این دو مجموعه تقدیر به عمل آمد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار