کد خبر: 924280
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: امیدوارم روزی نام اصفهان به عنوان شهر فیلم های کودک جهان شناخته شده و در ردیف شهرهای بزرگ با محوریت چنین رویدادهایی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،محسن مهرعلیزاده در افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان اظهار داشت: از اینکه اصفهان شهر علم، شعور و فرهنگ به عنوان مبتکر و پیشنهاد دهنده این رویداد برای ثبت در یونسکو بوده بسیار خوشحالم و امیدوارم که شهر گنبدهای فیروزه ای باداشتن مفاخر بی بدیل فرهنگ و ذخایر بی نظیر هنر خواهد توانست در آینده این جشنواره را به جشنواره ای جهانی مبدل کند.

وی ادامه داد: کودکان و نوجوانان سرمایه های بی بدیل انسانی کشورمان هستند. ما اگر وظیفه مان را در آموزش و پرورش آنها به نحو احسن انجام دهیم و بر لحظه لحظه زیستشان سرمایه گذاری کنیم، بدون شک در اجرای وظایف اخلاقی و ساختن آینده ای درخشان برای آنها موفق بوده ایم.

استاندار اصفهان افزود: از همه ایده پردازان خلاقی که از دهه هفتاد تا کنون به هواداری جشنواره پرداخته و تاکنون آن را زنده و پایدار نگه داشته اند، تشکر می کنم.

وی گفت: امیدوارم روزی نام اصفهان به عنوان شهر فیلم های کودک جهان شناخته شده و در ردیف شهرهای بزرگ با محوریت چنین رویدادهایی قرار گیرد.

شهردار اصفهان نیز در افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان با اشاره به اینکه جشنواره امسال توجه مردم را به خود جلب کرد و خوشبختانه توانست در این روز مردم را به مراسم آغاز به کار بکشاند، اظهار داشت: مفهوم دقیق این جشن کنار هم و شاد بودن است؛ چیزی که ما امروز بیش از هر زمان و هر چیز به آن احتیاج داریم.

قدرت الله نوروزی ادامه داد: اصفهان به عنوان میزبان این جشنواره و من به عنوان خدمتگزار مردم در جهان شهر اصفهان، همه مردم جهان را به این ضیافت پر شکوه دعوت می کنم؛ تقارن این جشن با عید غدیر افتخاری است که نصیب مردم این شهر شده است.

وی تصریح کرد: فیلم و سینما بهانه ای برای اندیشیدن و تفکر داشتن، است چراکه سینما هنر برتر و نمایانگر واقعیت است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در این جشنواره فیلم هایی برای کودکان به نمایش گذاشته شده تا شادی ها را ببینیم و واقعیت ها را به تصویر بکشیم، گفت: همه این جشنواره قرار است ما را به اندیشیدن وادارد.

نوروزی افزود: کودکان و نوجوانان بهانه بزرگ ما برای زندگی و از آن مهم تر امنیت و زندگی مسالمت آمیز هستند؛ این روزها در اصفهان برای بچه ها دور هم جمع خواهیم شد، تا این جشنواره در بهترین شرایط برگزار شود.

وی اضافه کرد: اصفهان مهد تفکر، هنر و صلح بوده و چه خوب که این شهر امروز به جهانیان پیام می دهد که ما در حوزه کودکان جلودار هستیم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر