کد خبر: 918363
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
اوقاف و امور خیریه استان اصفهان یک گام جلوتر ازکشور؛
معاون بهره وری و اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: طی ماه گذشته از سال جاری اطلاعات مربوط به 1082 رقبه موقوفه استان تکمیل و بروز رسانی شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، امیر حسین اسماعیلی پور اظهار داشت: باتوجه به ابلاغ سازمان اوقاف و امور خیریه و براساس اولویت های سازمان متبوع در جهت بروز رسانی اطلاعات مربوط به رقبات موقوفات استان که شامل شناسایی رقبات موقوفه و رقبات مستعد سرمایه گذاری هستند این عملیات به همت کارشناسان اجارات استان در حال جمع آوری و ثبت در سامانه است.

وی در ادامه اضافه کرد: در استان اصفهان باید تا پایان مرداد ماه اطلاعات مربوط به 33000 رقبه موقوفه جمع آوری و بروز رسانی شود که از این تعداد از 25 تیر ماه تاکنون اطلاعات مربوط به 1082 رقبه موقوفه جمع آوری بروز رسانی و در سامانه ثبت شده است.

معاون بهره وری و اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه اضافه کرد: تاکنون ادارات اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان، کاشان، گلپایگان، خمینی شهر، شهرضا و برخوار بیشترین آمار بروز رسانی اطلاعات را در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه داشته اند.

امیر حسین اسماعیلی پور در ادامه گفت: این اطلاعات شامل؛ اطلاعات پایه(آدرس، کدپستی، کد ثبتی)، اطلاعات عرصه(متراژ، حدود اربعه،ارزش ریالی)، اطلاعات اعیانی(متراژ، حدود اربعه، ارزش ریالی، اطلاعات مجوز واگذاری اعیانی)، اطلاعات سرقفلی، اطلاعات حق کسب و پیشه،اطلاعات سایر حقوق مکتسبه و سایر اطلاعات است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر