کد خبر: 915141
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
پایان مجاهدین خلق؛
جنایت منافقین در طول سال‌های انقلاب اسلامی مسئله‌ای نیست که بشود از اذهان مردم ایران پاک نمود. آن‌ها در ایران هفده هزار نفر از مردم مظلوم کشورمان را به خاک و خون کشیده‌اند

سرویس سیاسی جوان‌آنلاین - حامد طبیعت پور: جنایت منافقین در طول سال‌های انقلاب اسلامی مسئله‌ای نیست که بشود از اذهان مردم ایران پاک نمود. آن‌ها در ایران هفده هزار نفر از مردم مظلوم کشورمان را به خاک و خون کشیده‌اند و حتی جنایتشان محدود به ایران نبوده و زنده به گور کردن کودکان عراقی، تنها نمونه کوچکی از رذالت این فرقه خونخوار است.

این جنایت‌ها هیچ‌گاه قابل فراموش شدن نیست و بعید است کسی چه در عراق چه در کردستان و... از آن چشم پوشی کند.
خوب است برخی کشور‌های غربی و عربی که این روز‌ها حمایتشان از گروهک جلاد منافقین علنی گشته و هیچ ابایی از فشردن دست دوستی با منافقین ندارند، بدانند که همنشین شدن با جنایتکاران بین المللی، زیرپا گذاشتن تمام قواعد انسانی و توهینی آشکار به قربانیان مظلوم جنایت‌های این گروهک ملعون است.
ما خوب به یاد داریم که منافقین چگونه حرمت حریم ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را شکستند و مردم عزادار روز عاشورا را در آن حرم نورانی به خاک و خون کشیدند. ما جنایات گسترده دهه شصت این جلادان را فراموش نمی‌کنیم.
حالا هرچقدر میخواهند دور هم بنشینند و حامیان غربی‌شان هم به جلسات‌شان بروند و دست در دست هم دهند تا شاید بر این پیکر مرده، روح تازه ای بدمند. ولی حکم مرگ مجاهدین خلق را فرزندان غیور ایران در مرداد ۶۷ در عملیات مرصاد مُهر کردند و حالا پس از سه دهه دستگاه‌های جاسوسی غرب و وهابیت تکفیری و دلار‌های نفتی، هرگز نمی‌توانند این مرده را زنده کنند و دوباره به خط جنایت بکشانند.
ما پایان این گروهک ضاله را مدتهاست رقم زده‌ایم. متوهمانی که می‌خواستند در ۴۸ ساعت به تهران برسند و قتل و غارت و جنایت کنند و به فرمان رجوی دست پر خون کنند، خط به خط خیال خود را به موازات مرگ دیدند.
منافقین قبلا آزموده‌اند ما را و ضربت سیلی ما را خورده‌اند و خود می‌دانند نه تنها پای‌شان به ایران نخواهد رسید بلکه هرکجای دنیا هم باشند تقاص خون هفده‌هزار شهیدمان را از آنان خواهیم گرفت.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار