کد خبر: 907320
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

با حكم رهبر معظم انقلاب اسلامي
حجت‌الاسلام دژكام نماينده ولي فقيه در استان فارس شد

حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي با صدور حكمي حجت الاسلام آقاي حاج شيخ لطف الله دژكام را به عنوان نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز منصوب كردند.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري در حكم رهبر معظم انقلاب اسلامي به حجت الاسلام حاج شيخ لطف الله دژكام آمده است: درپي درگذشت تأسفبار حجت‌الاسلام آقاي ايماني رحمت‌الله عليه جناب‌عالي را كه بحمدالله مزين به علم و تقوا و آراسته به روحيه مردمي و خدمتگزاري در موضوعات فرهنگي و اجتماعي مي‌باشيد به امامت جمعه شيراز و نمايندگي خود در استان فارس منصوب مي‌كنم. به خوبي آگاهيد كه شيراز يكي از پايگاه‌هاي برجسته‌ فرهنگي كشور و نيز در بردارنده‌ يكي از حرم‌هاي مطهر خاندان مكرم پيامبر صلوات الله عليهم است.
مردم فارس در آزمون‌هاي بزرگ كشور، رشد فرهنگي و نيز ارادت قلبي و پايبندي عميق خود را به اهل بيت(ع) نشان داده‌اند. حوادث دوران مبارزات انقلاب و سال‌هاي دفاع مقدس و چهره‌هاي نوراني شخصيت‌هاي انقلابي و شهداي نام‌آور آن خطّه همچون شهيد آيت‌الله دستغيب اعلي الله مقامه شاهد برجستگي ايماني و عملي آن مردم عزيز است. خدمت به اين مردم افتخار بزرگي است. توصيه مؤكد اينجانب ارتباط صميمانه با همه‌ قشرهاي مردم به ويژه جوانان و ترويج انديشه و عمل انقلابي است. ارتباط با علمای اعلام و حوزه‌ علميه و دانشگاهيان و اهالي فرهنگ و ادب توصيه‌ ديگر اينجانب است. از خداوند متعال توفيق و هدايت و كمك الهي را براي جنابعالي مسئلت مي‌كنم.

دستيار ويژه رئيس مجلس شوراي اسلامي:
زمان به نفع رژيم صهيونيستي نيست

دبيركل كنفرانس بين‌المللي حمايت از انتفاضه فلسطين گفت: زمان به نفع رژيم صهيونيستي نيست، آينده نزديك اثبات مي‌كند كه مقاومت فلسطين اجازه بقاي سفارت امريكا در بيت‌المقدس را نخواهد داد.
به گزارش فارس، امير عبداللهيان دستيار ويژه رئيس مجلس شوراي اسلامي با تعدادي از انديشمندان و صاحبنظران غربي و امريكايي شركت‌كننده در كنفرانس بين‌المللي افق نو ديدار كرد. امير عبداللهيان با انتقاد از نقض برجام توسط ترامپ و خروج امريكا از يكي ديگر از توافقات بين‌المللي، عدم پايبندي واشنگتن به تعهدات خود را مغاير با صلح و ثبات در جهان توصيف نمود.
دستيار ويژه رئيس مجلس در اين نشست اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران با توجه به تجارت گذشته از ابتدا نسبت به پايبندي امريكا به تعهداتش بي‌اعتماد بود و روشن است كه سياست امريكا تداوم بحران‌افزايي، بي‌ثباتي و ناامني در منطقه است. دبيركل كنفرانس بين‌المللي حمايت از انتفاضه فلسطين در اين ديدار با تشريح اوضاع منطقه، نقش مخرب امريكا و برخي متحدين در ايجاد و حمايت مالي و لجستيكي از تروريست‌ها را عامل اصلي بي‌ثباتي و ناامني در منطقه دانست.
اميرعبداللهيان دستيار ويژه رئيس مجلس شوراي اسلامي در پايان ضمن تبيين اقدامات مهم جمهوري اسلامي ايران و متحدين در خرد كردن استخوان‌هاي تروريسم و داعش در منطقه، تأكيد كرد: زمان به نفع رژيم صهيونيستي نيست، آينده نزديك اثبات مي‌كند كه مقاومت فلسطين اجازه بقاي سفارت امريكا در بيت‌المقدس را نخواهد داد.

فرمانده منطقه پدافند هوايي شرق كشور خبر داد
تشكيل حلقه‌هاي متنوع پدافندي براي دفاع از آسمان كشور

فرمانده منطقه پدافند هوايي شرق كشور از تشكيل حلقه‌هاي متنوع پدافندي براي دفاع از آسمان شرق كشور خبر داد.
به گزارش تسنيم، امير سرتيپ‌دوم علي اكبر عباسي تجدد فرمانده منطقه پدافند هوايي شرق كشور از تشكيل حلقه‌هاي متنوع پدافندي براي دفاع از آسمان شرق كشور خبر داد و گفت: منطقه پدافند هوايي شرق كشور حدود 430 هزار كيلومترمربع از آسمان خراسان جنوبي، قسمتي از سيستان و بلوچستان، نيمي از خراسان رضوي و كرمان را تحت پوشش دارد. وي با اشاره به بيداري و ايستادگي نيروهاي مسلح در مقابله با توطئه‌هاي دشمنان ابراز كرد: امروز اتحاد در داخل كشور از هر زمان ديگري مهم‌تر است زيرا دشمن به‌دنبال ايجاد تفرقه در كشور بوده است. دشمن در طول يك سال گذشته حتي به‌دنبال تفرقه بين ارتش و سپاه بود كه با هوشمندي فرماندهان و كاركنان اين دو نهاد تيرش به سنگ خورده است.
فرمانده منطقه پدافند هوايي شرق كشور خاطرنشان كرد: يكي از هدف‌هايي كه دشمن دنبال مي‌كند برنامه‌ريزي براي تأثيرگذاري در نسل جوان است كه با انتقال فرهنگ هشت سال دفاع مقدس به نسل امروزي جلوي اين كار گرفته خواهد شد. امير عباسي گفت: با اقدامات صورت‌گرفته و پيشرفت 80درصدي، به‌زودي مركز آموزشي پدافند هوايي در گناباد راه‌اندازي خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار