کد خبر: 901948
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت:‌ با مشارکت فدراسیون اسکی پیست اسکی فندقلو آماده‌سازی شده و رونق می‌یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنام‌جو در بازدید از پیست اسکی فندقلو اظهار داشت:‌ در راستای آماده‌سازی پیست اسکی فندقلو برای مسابقات بین‌المللی باید اقدامات در راستای آماده‌سازی این پیست با جدیت پیگیری شده و در این راستا مسئولان و متولیان امر اهتمام و تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

وی گفت: با توجه به اینکه استان اردبیل از قابلیت و ظرفیت ورزشی در بخش توسعه گردشگری برخوردار است و این ظرفیت وجود دارد که در بحث گردشگری زیرساخت‌های لازم را در راستای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی ایجاد بکنیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: پیست اسکی فندقلو هم یکی از جاذبه‌های گردشگری ورزشی می‌تواند باشد و برای توسعه این مجموعه و شناساندن این پیست در راستای برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی نیاز است که آماده‌سازی شود.

بهنام‌جو افزود: با مشارکت و همکاری فدراسیون اسکی برای آماده‌سازی و رونق بخشی این منطقه و نیز برگزاری اردوهای داخلی و خارجی و به خصوص برگزاری مسابقات کشوری، جهانی و بین‌المللی اقدام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: پیست اسکی فندقلو در 10 کیلومتری شهرستان نمین در منطقه نمونه گردشگری فندقلو به طول 900 و عرض 100 متر بوده که طبق اعلام فدراسیون اسکی با وجود آماده سازی کامل پیست مرحله نخست و مقدماتی مسابقات جهانی در این پیست برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر