کد خبر: 901616
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

خبرگزاری فارس: دست‌نشان: آقای اسکوچیچ! به تیم خودت فکر کن/ اگرملوان خوب بازی نمی‌کند چطور به ما باختی؟

سرمربی تیم فوتبال ملوان، گفت: دراگان اسکوچیچ به تیم خودش فکر کند و کاری به شرایط امسال ملوان و گذشته این تیم نداشته باشد.

 

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی ملوان مقابل خونه به خونه،‌گفت: بازی بسیار سنگینی بود. خونه به خونه با بهترین مهره‌ها و امکانات و شرایط روحی خوبی مقابل ما بازی می‌کرد. ما از هر جهت نقطه مقابل این تیم بودیم. بازیکنان ملوان نشان دادند با غیرت و با فکر هستند و با شعور تاکتیکی خود یک بازی سخت  در یک شرایط روحی سخت که ناشی از یک سری حرف‌های بیهوده و تهمت‌های نا روا بود به سود خود به پایان برسانند. 

وی افزود: دقایق ابتدایی بازی به خاطر شرایط بد هوا و بادی که می‌‌آمد شرایط خوبی نداشت. خونه به خونه سعی می‌کرد با مدیریت و حفظ توپ به ما ضربه بزند. از دقیقه 20 به بعد تیم ما صاحب توپ و میدان شد. خونه به خونه را کاملا در حصار خود داشتیم و حملات زیادی انجام دادیم. در نیمه دوم داستان بازی فرق می‌کرد. بازیکنان بر توپ و میدان احاطه داشتیم و از روی پنالتی گلزنی کردیم. در دقایق پایانی حریف رو به بازی احساسی آورد و با ارسال‌های مداوم توپ به سمت دروازه همراه شد اما مدافعان و گلر ما به خوبی مقابله کردند تا برنده بازی شویم.

دست‌نشان در مورد اینکه ملوان اگر در یک دو بازی بدشانس نبود می‌توانست الان در کوروس باشد و آیا این تیم پتانسیل این را دارد که سال بعد مدعی صعود باشد، اظهار داشت: ملوان امسال هم می‌توانست این پتانسیل را داشته باشد. در مسابقات زیادی از اشتباهات داوری متضرر شدیم. امسال در داوری جوانگرایی شد و این داوران نتوانستند حسن اعتماد کمیته داوران را جلب کنند و خیلی سریع به رده بالاتر یعنی لیگ برتر برسند. در 5-6 بازی پیروزی ما با تساوی تغییر پیدا کرد که اگر اینطور نمی‌شد الان وضعیت بهتری در جدول داشتیم. امسال ملوان نشان داد تیم بزرگی است اما نیاز به مدیریت و امکانات مالی بهتری دارد. امکانات مالی این تیم در حد نام بزرگ ملوان نیست و این برای این تیم خوب نیست.

سرمربی ملوان در مورد اینکه دراگان اسکوچیچ اعلام کرده ملوان در زمان او بهتر فوتبال بازی می‌کرد، گفت: تا به حال به مربی و تیمی توهین نکردند. حریفان همیشه برای من قابل احترام بودند. دراگان اسکوچیچ به نظر می‌رسد در باد غرور حضور در فوتبال انزلی است. آن زمان در هفته‌های ابتدایی این تیم  در هفت هشت هفته ابتدایی دائم شکست می‌خورد و هوادارن نسبت به اتفاقات رخ داده معترض بودند اما  در ادامه این تیم توانست به جایگاه هشتم لیگ برسد. ملوان در آن مقطع شرایط مالی خوبی داشت و بهترین بازیکنان بومی و غیر بومی خوبی را با قرارداد مناسب جذب می‌کرد. در نشست دیروز اسکوچیچ حرف‌هایی زد که من را به تعجب وا داشت. او ادعای حرفه‌ای بودن را دارد و در شرایطی که مربی خونه به خونه است در نشست خود اعلام کرده ملوان زمان حضور اوخیلی بهتر بازی می‌کرد. به او می‌گویم شما که مربی خونه به خونه هستی به تیم خودت فکر کن تا این تیم که لیاقت مازندران هست به لیگ برتر بیاید به موفقیت برسد. نه اینکه ملوان الان را با زمان خودت مقایسه کنید. با این امکانات مالی الان ملوان جرات داری حتی یک تیم محلی را با این وضعیت هدایت کنی؟ با خودت صادق باش. درست است که مربی خارجی هستی و ما به شما احترام می‌گذاریم اما در صحبت درست رفتار کن. ما همیشه تو را از دور دیده بودیم اما در رفتار دیروزت خوب عمل نکردی. 

وی افزود: سال قبل مربی خونه به خونه بودم و تیمی که در رده نهم تحویل گرفتم را به رده پنجم جدول رساندم. قبل از من علیرضا مرزبان تلاش کرد و تیم را ساخت. در ادامه من کار را تکمیل کردم. امسال حسین رحمانی خونه به خونه بست. بعد از رحمانی،‌ جواد نکونام آمد تیم را آب بندی کرد. شما در نیم فصل دوم آمدی اگر تیم ملوان الان خوب بازی نمی‌کند از تیم خودت صحبت کن. چطور در این شرایط ما را نبردی؟ چطور نتوانستی زحمات حسن‌زاده را به موفقیت تبدیل کنی؟ شما مربی خونه به خونه هستی و برای گذشته و آینده‌ات صحبت می‌کنی؟ خونه به خونه سال قبل با آن شرایط به آن جایگاه رسید. الان آمدی تیم آماده و سرحال رحمانی و نکونام را گرفتی که از سال قبل من استارتش را زدم آن وقت با این حرف‌ها می‌خواهی ما را تحقیر کنی. ملوان اگر خوب نیست چرا خونه به خونه  را با آن امکانات شکست می‌دهد. چرا مقابل گل گهر که این روزها شرایط خوبی ندارد نمی‌توانی برنده شوی. چرا مقابل آلومینیوم اراک که شرایط خطرناکی در جدول دارد را نمی‌توانید ببرید؟ دیروز به شما احترام گذاشتم و از تیمت که تیم شهر،‌ استان و کشور خودمان است تعریف کردم. شما یاد بگیر که ما ایرانی‌ها هم می‌توانیم حرف تفرقه انگیز بزنیم.

سرمربی ملوان تصریح کرد: شاید مدیری که تو را وارد ایران کرده این حرف‌ها را به تو یاد داده  که در جهت تخریب من بیان کنی. احترام به مربی و تیم مقابل را یاد بگیر. چرا تا یک ساعت بعد از بازی در رختکن تیمت داد و هوار راه انداختی. چرا بعد از یک ساعت به نشست خبری آمدی؟ در همه جا مربی مهمان ابتدا به نشست می‌رود اما وقتی تاخیر کردی و همه در حال رفتن بودند من به نشست رفتم و سپس بازهم با تاخیر به نشست خبری رفتی. شما این اصول را رعایت کن و به فکر تیمت باش و کاری به ملوان امروز و گذشته نداشته باش. امیدوارم بتوانی رسالتت در تیم خونه به خونه را به خوبی انجام دهیم و موفق شوی تا زحمات مسئولان مازندران و بابل از بین نرود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار