کد خبر: 900541
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید توجه داشت که سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دلیل تغییرات مدیریتی در شهر اصفهان با یک کندی همراه بود و باید این کاستی پوزش بخواهیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان مهدی مقدری در خصوص آخرین وضعیت برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان اظهار کرد: این رویداد در خردادماه برگزار نمی‌شود؛ نخست آنکه مصادف با ماه مبارک رمضان است و دیگر تداخل این زمان با روزهای امتحانات پایان ترم و مسابقات جام جهانی فوتبال است.

وی افزود: باید توجه داشت که این دوره به دلیل تغییرات مدیریتی در شهر اصفهان با یک کندی همراه بود و باید از مخاطبان و ذی‌نفعان جشنواره برای این کاستی پوزش بخواهیم. با تدابیری که در نظر گرفته شده است با قدرت و انگیزه بالایی که در مجموعه مدیریت شهری برای برپایی باشکوه و آبرومندانه جشنواره وجود دارد پیش خواهیم رفت.

این عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: جلسات شورای سیاست‌گذاری جشنواره آغاز شده و تا پایان فرودین ماه جمع‌بندی مراحل اجرایی سی‌ویکمین دوره جشنواره را انجام می‌دهیم.

جشنواره قطعا خرداد برگزار نمی شود

مقدری تصریح کرد: در ایام نوروز بخش قابل توجهی از بدهی‌های سال پیش جشنواره توسط شهرداری اصفهان به دبیرخانه جشنواره پرداخت شده است. نگاه شورای سیاست‌گذاری جشنواره تقویت ابعاد سینمایی و بعد بین‌المللی آن است. از ابتدای این دوره شورای شهر و شهرداری تلاش شده زیرساخت‌های لازم برای برپایی جشنواره‌ای آبرومند مهیا شود.

وی ادامه داد: بر این اساس برای نوسازی سینما ساحل و تبدیل آن به پردیس سینمایی 10 میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفتیم. این پروژه را در بهار سال جاری نهایی کرده و افتتاح خواهیم کرد. با این وجود در دوره جدید جشنواره اصفهان دست کم با دو پردیس سینمایی به استقبال جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خواهد رفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: دوره پنجم شورای شهر اصفهان به شهروندان اصفهان و سینماگران ایران متعهد شده بود تا گام‌های پایدار برای برگزاری چنین رویداد جهانی که به گفته سینماگران در نزد اهالی سینما در دنیا اعتبار ویژه‌ای دارد برخواهد داشت و پس از سال‌ها ردیف اختصاصی با عنوان جشنواره در بودجه سال 97 شهرداری اصفهان اختصاص دادیم و این بالاترین پیام برای اعتمادسازی از سوی مدیران شهری است.

مقدری خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی تشکیل جلسات منظم شورای سیاست‌گذاری جشنواره انجام شده و تلاش داریم تا پایان فروردین و اوایل اردیبهشت ماه تفاهم لازم برای اقدامات اجرایی و برنامه عملیاتی دوره آتی را نهایی کنیم و مطمئنا اتفاقات و نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار