کد خبر: 893888
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل:
معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تعداد ۶ پروژه مشارکتی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد تا نسبت به بهسازی و احداث این پروژه‌ها اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهرام آقاخانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس بررسی‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده تعداد 6 پروژه مشارکتی با اعتبار بالغ بر 80 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در سطح استان اردبیل به بخش خصوصی واگذار خواهد شد تا نسبت به بهسازی و احداث این پروژه‌ها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه واگذاری و جذب سرمایه‌گذاری برای این پروژه‌ها از طریق فراخوان عمومی خواهد بود، گفت: ظرفیت اشتغال‌زایی با اجرای این طرح‌ها بیش از 25 نفر بوده که با اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران در این حوزه زمینه واگذاری این پروژه‌ها را به آنها فراهم آورده و از این طریق شاهد تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌ها و طرح‌ها در این حوزه خواهیم بود.

معاون پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: مطالعات فنی اجرایی، فنی بهره‌برداری و مالی و اقتصادی این پروژه‌ها به تائید کارگروه استانی رسیده است تا مقدمات برای واگذاری این طرح‌ها به بخش خصوصی در استان فراهم شود.

آقاخانی با اشاره به پروژه‌های آماده واگذاری در استان افزود: بهسازی سالن ورزشی تخصصی رزمی پارس‌آباد، بهسازی سالن ورزشی شهدای نیار، احداث بولینگ و پینت بال در سالن ورزشی استاد شهریار مشگین‌شهر، بهسازی استخر خلخال، بهسازی سالن ورزشی تختی پارس‌آباد و احداث پارک گردشگری بیله‌سوار شامل این پروژه‌هاست.

وی در مورد پروژه‌هایی که به بخش خصوصی واگذار شده است، تصریح کرد: تاکنون پنج پروژه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال برای احداث، بهسازی و تکمیل به بخش خصوصی واگذار شده است که با واگذاری این 6 پروژه نیز تلاش می‌کنیم تا تعداد پروژه‌های مشارکتی را به تعداد 11 پروژه افزایش داده و هر چه زودتر زمینه‌ساز تکمیل و راه‌اندازی آنها شویم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر