کد خبر: 888797
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان از کیفی‌سازی فعالیت‌های درسی چهار هزار دانش‌آموز در قالب اجرای طرح «کانون‌مدرسه» در استان گلستان خبر داد.

عبدالرحیم‌سیفی گفت: توجه به نیازهای آموزشی دانش‌آموزان با بهره‌گیری از زبان هنر و آموزش‌های غیرمستقیم برای انتقال مفاهیم درسی از جمله مواردی است که در قالب فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی در سطح مراکز و مدارس در حال اجراست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان هدف از اجرای این طرح را لذت بخش‌سازی مطالب درسی و محیط آموزشی دانست و افزود: مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری به عنوان متخصصان حوزه کودک و نوجوان تلاش می‌ کنند تا با ایجاد خلاقیت و نوآوری در دانش‌آموزان، زمینه توسعه و تقویت مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان را در سطح استان فراهم سازند.

وی در خاتمه یادآور شد: این طرح که از اول آبان ماه در حال اجرا ست، شاهد حضور پررنگ دانش‌آموزان در مراکز و نیز اجرای ویژه‌برنامه‌هایی از جمله قصه‌گویی، اجرای سرود، هنرهای نمایشی، معرفی کتاب، معرفی وقایع، برگزاری رقابت‌های فرهنگی، هنری و ادبی توسط مربیان کانون در سطح مدارس هستیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار