کد خبر: 859297
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
دونالد ترامپ: از دیوار مرزی با مکزیک برق تولید می‌کنم
طرح تولید برق از اراجیف رئیس‌جمهور امریکا هم در دست بررسی است! / همکاری بابابرقی با ترامپ!
دونالد ترامپ با بیان طرح ابتکاری خود گفت: همین الان هم دارد از دیوار مکزیک برق تولید می‌شود، با اینکه هنوز ساخته نشده!
 
وی تشریح کرد: در حقیقت از یک سال و نیم پیش که من رقابت‌های انتخاباتی را با این شعار شروع کردم، هر روز دارد از این دیوار برق تولید می‌شود اما برقش را شما نمی‌بینید! همین برق انرژی من را برای تبلیغات انتخاباتی تامین کرد و همین برق بود که من را رئیس‌جمهور کرد!
دانشمندان ثابت کرده‌اند وقتی من حرفی می‌زنم که برق از سر شنونده می‌پرد، در حقیقت برق تولید شده است! فقط باید راهی پیدا کنیم که این برق‌های سر را سیم‌کشی و استفاده کنیم!
رئیس‌جمهور امریکا گفت: طرح بعدی تولید برق از «جفنگیات» است. داریم روی دستگاهی کار می‌کنیم که به تریبون سخنرانی من وصل می‌شود و هر قدر من مزخرف می‌گویم به همان میزان برق تولید می‌شود. کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند با این روش پیش از اتمام دوره ریاست‌جمهوری من، کل جهان از نعمت برق برخوردار خواهند شد!
 
ترامپ تاکید کرد: در این پروژه از بابابرقی هم کمک خواهیم گرفت.
رئیس‌جمهور ایالات متحده با بیان اینکه «دیوار باید خرج خودش را درآورد» گفت: من دور و بر خودم آدم تنبل و بیکار جمع نمی‌کنم. دیوار مرزی اگر می‌خواهد با من کار کند باید خرج خودش را دربیاورد. برای این منظور به جز قضیه تولید برق، چند تا پیشنهاد دیگر هم برایش دارم که هر کدام را بخواهد می‌تواند انتخاب کند. دیوار به این درازی معنی ندارد که یک جا بنشیند و چرت بزند! باید حتماً دو شیفت برود سرکار.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر