کد خبر: 821640
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
روز گذشته مراسم معارفه رضا صالحی امیری وزیر جدید ارشاد در حالی در تالار وحدت برگزار شد که نگاهی به چینش مهمانان حاضر در مراسم حائر نکات تأمل برانگیزی بود.
سینماروزان: در ردیف اول مهمانان مراسم حسین انتظامی، علی مرادخانی و عباس صالحی که به ترتیب معاون مطبوعاتی، معاون هنری و معاون فرهنگی هستند قرار داشتند اما حجت ا.. ایوبی رییس سازمان سینمایی یا همان معاونت سینمایی سابق در ردیف دوم مهمانان حضور داشت!

ایوبی هم‌رده زیردستان!

حضور ایوبی که طبق ادعای خودش که در حاشیه مراسم دیروز گفت: «ما هستیم و با آقای صالحی امیری همکاری کامل داریم.» قاعدتا باید در ردیف اول و کنار دیگر معاونان ارشاد می نشست، در ردیف دوم و کنار اشخاصی نظیر علیرضا تابش و مصطفی ابطحی که از مدیران زیردستش در سازمان سینمایی هستند حسابی شائبه برانگیز شد.

جلوتر از بقیه

در ردیف سوم مهمانان حاضر در مراسم هنرمندانی نظیر داریوش ارجمند، محمود عزیزی، خشایار اعتمادی، داریوش اسدزاده، عباس شیرخدا، محمد شیری، جلیل فرجاد، رضا ناجی، بهروز بقایی و علی قائم‌مقامی حضور داشتند. حضور قائم‌مقامی تهیه‌کننده و مدیر تولید سینما که در ماههای اخیر در دیدارهایی با آیت‌ا.. علی اکبر هاشمی رفسنجانی دیده شده هم قابل تأمل بود به خصوص که سینماگرانی نظیر منوچهر شاهسواری، غلامرضا موسوی، منوچهر محمدی، علی معلم، مهتاب کرامتی و سیروس الوند در ردیفهای بعدی حضور داشتند.

این نماینده، انتخاب سینماگران بود؟

از دیگر موارد قابل تأمل معارفه وزیر انتخاب فرشته طائرپور به عنوان نماینده سینماگران برای سخنرانی در مراسم بود آن هم در حالی که این تهیه‌کننده در هفته‌های اخیر و به واسطه صدور کارت تهیه کنندگی برای تهیه کننده بازداشتی "شهرزاد” در صنف متبوعش کانون تهیه کنندگان فیلم ایران به شدت با حاشیه روبرو شده بود و از آن طرف تهیه کنندگانی شناخته شده‌تر و البته سخنورتر نظیر علی معلم، منوچهر محمدی و غلامرضا موسوی هم در مراسم حاضر بودند.

معارفه وزیر ارشاد

معارفه وزیر ارشاد

معارفه وزیر ارشاد

معارفه وزیر ارشاد

معارفه وزیر ارشاد

معارفه وزیر ارشاد

معارفه وزیر ارشاد

معارفه وزیر ارشاد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار