کد خبر: 728207
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
«مهرآباد‌»، «كلاه قرمزي‌»، «تعبير وارونه يك رؤيا» و «تنهايي ليلا»
با پايان ماه خاطره‌انگيز رمضان، فصل جديد سريال‌هاي تلويزيوني شبكه‌هاي مختلف سيما آغاز مي‌شود؛ فصلي كه تنوع سليقه مخاطب را رعايت كرده و محتواي كوله‌بارش متنوع از ژانرهاي جاسوسي، اجتماعي، مذهبي و كمدي است.
الناز خمامي‌زاده
با پايان ماه خاطره‌انگيز رمضان، فصل جديد سريال‌هاي تلويزيوني شبكه‌هاي مختلف سيما آغاز مي‌شود؛ فصلي كه تنوع سليقه مخاطب را رعايت كرده و محتواي كوله‌بارش متنوع از ژانرهاي جاسوسي، اجتماعي، مذهبي و كمدي است.
بنا بر آنچه پيش‌بيني مي‌شود، ماه مبارك رمضان در روز جمعه به پايان مي‌رسد و شنبه عيد فطر است؛ به اين ترتيب و به روال سال‌هاي گذشته سريال‌هاي ماه رمضان و در صدر آنها سريال محبوب «پايتخت» تا روز شنبه يا نهايتاً يك‌شنبه بيشتر ادامه نخواهند داشت. تلويزيون ماه رمضان امسالش را با پخش برنامه‌هايي به پايان مي‌رساند كه كم حاشيه نداشتند. ماه عسل در صدر اين حواشي قرار داشت و سعي شد در ادامه براي سريال محبوب «‌پايتخت» هم حواشي ايجاد شود، از اين جنس كه پخش اين سريال مناسب ماه رمضان نيست اما «پايتختي‌»ها در سري چهارم پخش خود باز هم آنقدر محبوب بودند كه بتوانند يك‌تنه جور ساير برنامه‌هاي كم‌مخاطب سيما را به دوش بكشند و مردم را از كليت برنامه‌ها راضي نگه دارند. حالا در آستانه عيد فطر و پايان ماه مبارك رمضان قرار است تلويزيون رنگ عوض كند، خيلي‌ها ممكن است دلشان براي مجموعه «پايتخت»‌ تنگ شود اما اين سريال كه اكنون مراحل پاياني تصويربرداري‌اش را در شيرگاه مازندران مي‌گذراند جاي خود را به سريال جديد فريدون جيراني خواهد داد. سريال جديد جيراني سياه و سفيد است و تمي جاسوسي دارد، آن هم با موضوع انرژي هسته‌اي كه مي‌تواند براي بسياري از مخاطبان جذاب باشد. نام اين سريال «تعبير وارونه يك رؤيا»ست كه شباهت عجيبي به عنوان سريال قبلي جيراني دارد اما جالب‌تر از آن وزنه سنگيني به نام كادر بازيگران اين سريال است. اميرجعفري، پانته‌آ بهرام، داريوش ارجمند، نگار عابدي، ثريا قاسمي و فرهاد قائميان از جمله بازيگران اين سريال جديد هستند. فضاي سريال‌هاي شبكه دوم سيما اما بعد از ماه رمضان ژاپونيزه مي‌شود. اين شبكه با پايان سريال رمضاني«‌گاهي به پشت سر نگاه كن» كه به نسبت ساير سريال‌هاي رمضاني مخاطب كمتري داشت، پخش دو سريال ژاپني «خانواده سرآشپز» و «دكتر خوب»‌ را آغاز مي‌كند. البته شبكه دوم سيما يك برگ برنده دارد و آن پخش عيدانه «كلاه قرمزي» به مناسبت عيد فطر است. ويژه‌برنامه «كلاه قرمزي» در روز عيد فطر شنبه و يكشنبه رأس ساعت 13 و 35 دقيقه از شبكه دو پخش مي‌شود. همچنين شبكه‌هاي سوم و پنجم سيما هم به ترتيب دو سريال «تنهايي ليلا» و «‌مهرآباد» را جايگزين مجموعه‌هاي رمضاني خود مي‌كنند. «تنهايي ليلا»‌ سريالي اجتماعي- مذهبي است كه ابتدا قرار بود در ماه رمضان پخش شود اما حالا در جدول پخش برنامه‌هاي بعد از ماه رمضان شبكه سه قرار گرفته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار