کد خبر: 694049
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
مدير عامل شرکت مخابرات لرستان:
مدير عامل شرکت مخابرات لرستان گفت: مخابرات استان لرستان 15ميليارد تومان از مردم و سازمان‌ها طلب‌ دارد.
بهروج
مصيب قباديان با بيان اينکه مخابرات استان قريب به4ميليارد تومان از مشترکان تلفن همراه طلبکار است، اظهار کرد: حدود 11 ميليارد تومان نيز از ادارات و سازمان‌هاي استان طلبکاريم که در مجموع قريب به 15 ميليارد تومان از مشترکان طلبکاريم.

قباديان با اشاره به اين نکته که بقاي شرکت مخابرات نيازمند منابع مختلف، از جمله منابع مالي است، افزود: قطعا براي تامين منابع مالي جهت ارائه اين خدمات به مردم عزيز استان نيازمند پرداخت به موقع صورت حساب‌ها و بدهي‌ها توسط مشترياني است که از خدمات شرکت ارتباطات زيرساخت بهره‌مند هستند و بدحسابي و عدم پرداخت هزينه خدمات دريافت شده از سوي مشتريان اجراي پروژه‌ها و طرح‌ها را دچار وقفه مي کند.

مدير عامل شرکت مخابرات استان لرستان با اشاره به اينکه 15 مرکز پرظرفيت شهري در استان لرستان وجود دارد، گفت: در حال حاضر 468 هزار مشترک تلفن ثابت در سطح استان وجود دارد.

مدير عامل شرکت مخابرات استان لرستان گفت: رضايتمندي شهروندان لرستاني در سرلوحه برنامه هاي شرکت مخابرات استان قرار دارد و شرکت مخابرات با به کارگيري توان و تخصص خود و استفاده از تجهيزات موجود براي رفع مشکلات و ارتقا و تقويت خدمات ارزنده اي که ارائه مي شود، به نحو احسن تلاش مي کند.

قباديان به ارائه خدمات اينترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اين شرکت موفق شده است با ارائه مطلوب خدمات اينترنتي و فراهم ساختن زيرساخت هاي ارتباطي، اينترنت را به عنوان يک ابزار جديد سريع و ارزان وارد زندگي شهروندان کند و آنان را از مزاياي اينترنت بهره مند سازد.

وي با بيان اينکه بهره مندي 524 روستا لرستان از اينترنت پرسرعت در اولويت هاي اين شرکت قرار دارد، گفت: واگذاري اينترنت به نيمي از اين روستاها تاپايان سال و نيمي ديگر در نيمه اول سال اجرا مي شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار