کد خبر: 1039861
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان:
فراهم شدن زیرساخت های فناوری اطلاعات و اظطلاع رسانی به موقع و صحیح می تواند بستر تحقق رشد و توسعه در جامعه باشد.

به گزارش جوان از لرستان، نبی الله شمس، امروز(6 اسفند) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه لازمه توسعه هر جامعه ای در ابتدا توسعه زیرساخت ها وپس از آن آگاهی و اطلاع رسانی است، اظهار داشت: فراهم شدن زیرساخت های فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی به موقع و صحیح می تواند بستر تحقق رشد و توسعه در هر جامعه باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان افزود: فناوری اطلاعات در همه حوزه های اجتماعی، آموزش، فرهنگی، پزشکی و سیاست نقشی تاثیر گذار و بی بدیل دارد.

وی با بیان اینکه امروز می توان گفت از عصر ارتباطات عبور کرده ایم، و در فضای انفجار اطلاعات سیر می کنیم، خاطرنشان کرد:این مهم اهمیت فناوری اطلاعات در همه عرصه ها را نشان می دهد.

شمس بیان کرد: در مجموعه مخابرات استان لرستان 590 هزار تلفن ثابت صادر شده است که ازاین تعداد حدود 350 هزارمشغول به کار است.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ کشوری تلفن همراه تقریبا 37 درصد است، افزود:ما فاصله معنا دارای با ضریب نفوذ نرمال کشور داریم.

شمس مخابرات به عنوان شرکت بورسی امانت دار سهم مردم است، ادامه داد: اقبال مردم مقوله ای مهم است که می تواند بستر تقویت خدمت رسانی به مردم باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان افزود: امیدواریم با فرهنگ سازی مناسب با همکاری اصحاب رسانه فرهنگ استفاده از تلفن ثابت را در جامعه احیاء کنیم.

وی با اشاره به اینکه محدودیت پهنای باند در بحث تلفن ثابت از بین می رود، افزود: در آینده اگر اینترنت توسعه یابد با بهره گیری از ظرفیت تلفن ثابت می تواند مدیریت هزینه زندگی را برای مردم بسیار راحت تر خواهد شد.

شمس ادامه داد:ما در استان لرستان در حوزه ADSL، بیش از 112 پورت صادر شده است و بیش از 98 در هزار در حوزه شهری ومابقی در حوزه روستایی است.

وی با تقدیر از تلاش های اصحاب رسانه، بیان کرد: تلاش رسانه ها تکمیل کننده زحمات و تلاش های دستگاه های اجرایی و در راستای خدمت رسانی به مردم و ارائه مطالبات مردمی به مسئولان است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان با تقدیر از تلاش های اصحاب رسانه در سیل 98، گفت: زحمات اصحاب رسانه در پیگیری مطالبات مردم، نقش مهمی در التیام آلام مردم داشت.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار