کد خبر: 624810
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۶
حجت الاسلام یداله حبیبی :
برگزاری همایش های علمی تخصصی برای دستیابی به اهداف متعالی الگوی اسلامی پیشرفت کمک خوب و مهمی به شمار می رود.
به گزارش فرهنگ نیوز ، حجت الاسلام و المسلمین یدالله حبیبی در مصاحبه باخبرنگار فرهنگ نیوز اظهار داشت: تلاش علمی تخصصی موسسه مشاوره ای آستان قدس و قدم گذاشتن موسسه مشاوره ای آستان قدس در زمینه الگوی اسلامی وایرانی بخصوص برگزاری همایش ملی دین و بهداشت روان خوب و حائز اهمیت است .
دبیر کل جبهه ایستادگی با اشاره به ضرورت اجرایی شدن الگوی اسلامی در همه علوم و عرصه های زندگی افزود: موضوع الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جنبه تبیینی و ویژه دارد و امروزه بعد از گذشت چند سال این الگو را در جامعه تا حدودی مشاهده می کنیم اما چشم انداز باید طوری باشد که این مقوله قابل اجرا باشد.
رئیس کمیته فرهنگی مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین تصریح کرد: تبیین الگوی اسلامی ایرانی در علوم انسانی بسیار سخت بوده و باید این الگو خوب تشریح و تنظیم شود که بحمدالله در موسسه مشاوره ای آستان قدس تا حدود بسیار زیادی این کار صورت گرفته است.
رئیس کمیته فرهنگی مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: عملیاتی کردن این الگو و مبانی نیاز به تشریح دارد. همچنین مدیران در شناخت وضع موجود و شناخت موانع و چالش ها تاثیر مهمی داشته و مدیران باید مسائل را تجزیه و تحلیل دقیق کنند.
حبیبی در پایان با اشاره به اقدامات سودمند موسسه مشاوره ای آستان قدس در زمینه الگوی اسلامی وایرانی گفت: اقدامات این موسسه در اشاعه فرهنگ اسلامی ایرانی در زندگی مردم کشور به لحاظ کارشناسی دارای اهمیت بسیار بوده و نیز برگزاری همایش های علمی تخصصی برای دستیابی به اهداف متعالی الگوی اسلامی پیشرفت کمک خوب و مهمی به شمار می رود که البته برگزاری همایش ملی دین و بهداشت روان از جمله این همایش های مفید فایده است . این موسسه همچنین باید مسائل اصلی و فرعی را از هم جدا کند و می تواند کار علمی و دقیقی را انجام دهد که در جامعه بازتاب خوبی داشته باشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار