کد خبر: 514283
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۲
مهر: آسوشیتدپرس نوشت: روز یکشنبه میشل اوباما از طریق ماهواره به صورت زنده از کاخ سفید، "آرگو" را به عنوان برنده جایزه بهترین فیلم سال اسکار معرفی و تمام افرادی که مراسم را تماشا می کردند متعجب کرد و خیلی از منتقدان از این حرکت خوشحال نبودند و ناراحتی‌شان را هم پنهان نکردند.

جنیفر روبین که ستون‌نویس محافظه‌کار واشنگتن پست است، به ان.بی.سی نیوز گفت که این حضور هم خود میشل اوباما و هم شوهرش پرزیدنت اوباما را "کوچک و در دسترس" نشان داد.

روبین همچنین درباره حضور بیش از حد میشل اوباما در مطبوعات که بیشتر برای پیشبرد مبارزات علیه چاقی‌اش است، گفت: حدی وجود دارد که اگر از آن بگذرید دیگر زیاد جلو رفتید و مردم شما را خاص حساب نمی‌کنند. انگار همین کافی نیست که همسر پرزیدنت اوباما در تک تک مراسم‌های رسمی ورزشی حضور پیدا می‌کند. این بار میشل اوباما خود را مستحق می‌داند تا در مراسمی سرگرم‌کننده و برای سود و منفعت هالیوود که پول انتخابات همسرش را تامین کرده، حضور پیدا کند و از افراد نظامی به عنوان حامی‌اش استفاده کند.

تاد استارنز از فاکس نیوز هم بانوی اول را مورد انتقاد قرار داد و گفت: آن شب قرار بود درباره هالیوود باشد اما خانم اوباما شب را درباره خودش کرد.

دانی دویچ از MSNBC، که کلا به عنوان شبکه خبری چپ‌گرا شناخته می شود نیز حرف های تندی برای میشل اوباما داشت و او را به عنوان یک "مهمان ناخوانده" توصیف کرد و گفت: لحن صدایش نوعی کیفیت سلطنتی داشت... به نظر من که خیلی خیلی بی پروا بود و از اینکه بانوی اول اینکار را انجام داد خیلی شگفت‌زده شدم.

کاخ سفید هنوز به صورت مستقیم به این مساله اشاره نکرده، اما کریستینا شیک که مدیر ارتباطات مردمی خانم اوباما است، بیانیه ای منتشر کرده و گفته که تهیه‌کنندگان اسکار به بانوی اول پیشنهاد حضور در مراسم را دادند، نه بر عکس.

شیک نوشت: کمیته آکادمی به بانوی اول درباره حضور در بخشی از مراسم پیشنهاد داد و او به عنوان یک دوستدار فیلم‌های سینمایی پذیرفت در مراسمی که برای گرامیداشت ستارگان سینما برپا می شود، حضور داشته باشد، مخصوصا ستارگان جوانی که با علاقه، مهارت و خلاقیتشان به همه ما الهام می بخشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار