کد خبر: 514048
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۲
تسنیم: سیدمجتبی ناوندی سردبیر روزنامه ایران ارگان مطبوعاتی دولت در حکمی ایمان ملکا را به عنوان معاون سردبیر این روزنامه در امور تحول ساختاری منصوب کرد.
 
در حکم انتصاب ایمان ملکا آمده است: نظر به تعهد, تجربه و توانمندی جنابعالی, به موجب این حکم به سمت معاون سردبیر در امور تحول ساختاری منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با همکاری معاونین سردبیر, دبیران و اعضای تحریریه روزنامه ایران, تمام تلاش خود را در راستای تحول ساختاری این روزنامه برای تبیین بهتر گفتمان انقلاب اسلامی و انتشار روزنامه‌ای مردمی به کار بندید.
 
  ایمان ملکا دبیر اسبق انجمن دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران بود که این انجمن ارتباط بسیار نزدیکی با سیدمحمد خاتمی دارد.
 
ملکا در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 88 نیز به عنوان قائم‌مقام ستاد دانشجویی در ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی فعالیت می‌کرد.  
ایمان ملکا پیش‌تر در تابستان سال 91 به ضیافت افطاری محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور با دانشجویان دعوت شده و در این جلسه سخنرانی کرده بود.
 
خبرگزاری فارس پس از این دیدار در گزارشی که از حاشیه این ضیافت افطاری منتشر کرد, نوشت: "ایمان ملکا دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران به ایراد سخنرانی در این ضیافت پرداخت؛ وی از جمله فعالان فتنه 88 بود که بارها از سوی جریانات انقلابی مورد انتقاد گرفت. وی از شرکت‌کنندگان در تجمعات غیرقانونی بعد از انتخابات بود".
 
 با این حال, سایت شبکه ایران از قول ایمان ملکا نوشت که "بنده در هیچ تجمع غیر‌قانونی حضور نداشته و پس از انتخابات هیچ حمایتی از جریان فتنه نکرده‌ام، اما به فعالیت قانونی خود در دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری افتخار می‌کنم".
 
شبکه ایران و روزنامه ایران از زیرمجموعه‌های مؤسسه مطبوعاتی ایران که ارگان رسانه‌ای دولت است, به حساب می‌آیند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار