کد خبر: 514038
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۰
فارس: امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه همایش ملی دوسالانه طب، پیشگیری، بهداشت، امداد و درمان دریایی بر روی شناورهای سطحی و زیرسطحی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور ناوگروه 24 ارتش در اقیانوس آرام گفت: ناوگروه 24 از صبح امروز در اقیانوس آرام حضور دارد و در چند روز آینده در یکی از بنادر چین پهلو می‌گیرد و چند روز بعد نیز از منطقه خارج می‌شود.
 
وی در پاسخ به فارس مبنی بر اینکه آیا ناوگروه 24 با توجه به مسافت طولانی ماموریتش، تجهیزات و آمادگی مقابله با تهدیدات را دارد، گفت:‌ هر یگان نظامی که برای انجام ماموریتی به سمتی حرکت می‌کند قطعا تمهیدات لازم برای مقابله با شرایط مختلف را پیش‌بینی می‌کند و ناوگروه ما نیز امکانات لازم را همراه خود دارد.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین تصریح کرد: امروز در ناوهای اعزامی ارتش امکانات لازم بهداشتی و درمانی را پیش‌بینی می‌کنیم و در ناو خارک با توجه به مسافت طولانی ماموریتش این امکانات بهداشتی و درمانی دیده شده است.
 
سیاری همچنین با اشاره به تحریم‌های کشورمان از سوی غرب گفت: حضور در آب‌های آزاد و ماموریت‌های دوردست نشان از بی‌اثری تحریم‌ها دارد و خودکفایی نیروهای مسلح ما بویژه نیروی دریایی ارتش را نشان می‌دهد.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین در حاشیه این همایش از بیمارستان صحرایی و سامانه پزشکی از راه دور نیروی دریایی ارتش رونمایی کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار