کد خبر: 513820
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۹
شفاف: آنگونه که از اظهار نظرهای مصطفی پورمحمدی و آرایش رسانه ای وی برمی آید، رئیس سازمان بازرسی کل کشور دیر یا زود از عزم نهایی خود برای ورود به عرصه پرچالش انتخابات سخن خواهد گفت.
 
اطرافیان مصطفی پورمحمدی در ماههای اخیر و با افزایش سفرهای استانی وی اقدام به راه اندازی چندین رسانه اصلی و حاشیه ای برای وی کرده اند تا بتواند صدای وی را رساتر از قبل به گوش مخاطبان خود برساند.
 
هم اکنون در محافل رسانه ای کشور، سایت های «نامه نیوز»، «قانون آنلاین» و هفته نامه متن و البته روزنامه قانون به رسانه های تحت پوشش یاران پورمحمدی مشهورند. این رسانه ها در هفته های اخیر به طور محسوسی نوک پیکان خود را به سوی کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گرفته اند.

در میان این رسانه ها هفته نامه متن به واسطه مدیریت علی پورمحمدی برادر رئیس سازمان بازرسی کل کشور بیش از بقیه نام وی را یدک می کشد و دیگر رسانه ها بیشتر خود را موظف به پوشش اخبار پورمحمدی در صفحات نخست و اخبار برجسته می دانند.
 
در میان این رسانه ها یاران پورمحمدی به دلیل هزینه های زیاد راه اندازی یک روزنامه از خیر آن گذشتند و در عوض با توافقی که با مسئوولان روزنامه قانون شد قرار شد این روزنامه و سایت منسوب به آن، تا زمان انتخابات ریاست جمهوری مواضع مصطفی پورمحمدی را به طور گسترده پوشش دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار