کد خبر: 512859
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۶

عبادالله اکبری با بیان اینکه میوه، مرغ، روغن نباتی، شکر و برنج، کیف و کفش، مواد شوینده، شیرینی و آجیل از جمله اقلام پرمصرف در ایام نوروز هستند که با نزدیک شدن به نوروز تلاش شده تا نظارت بیش‌تری بر نحوه عرضه و قیمت این کالاها شود، به میزان ذخیره‌سازی این اقلام اشاره کرد و افزود: ذخیره‌سازی ۵۰۰ تن سیب، ۲ هزار و ۵۰۰ تن پرتقال و ۴۰۴ تن مرغ منجمد و گرم برای نوروز امسال انجام گرفته است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت برپایی نمایشگاه‌های بهاره را گام موثر دیگری در تنظیم بازار نوروز عنوان کرد و گفت: در ۱۸ شهر استان نمایشگاه بهاره برپا می‌شود و مردم می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را با ۵ تا ۱۵ درصد تخفیف از این نمایشگاه خریداری کنند.
معاون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی همچنین گفت: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز با اصناف گران‌فروش و کم‌فروش به شدت برخورد می‌شود.
سلیمان علیزاده با بیان اینکه با نزدیک شدن به ایام پایانی سال شاهد تشدید بازرسی‌ و نظارت از واحدهای صنفی آذربایجان‌غربی خواهیم بود،افزود: در طول دیگر ایام سال نیز طرح‌های ویژه‌ای در استان در راستای تنظیم بازار و نظارت بر نحوه توزیع شده است.
وی با اشاره به پرونده‌های تشکیل شده در این زمینه، اعلام کرد: در این راستا ۱۶ هزار پرونده تخلف تشکیل شده که این میزان پرونده با بازرسی از ۳۵۶ هزار واحد صنفی و غیرصنفی تشکیل شده و صاحبان پرونده‌های به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار