کد خبر: 476788
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۶
در آستانه روز عفاف و حجاب

 علیرضا غمزه مسئول برگزاری این نمایشگاه ،گفت: در گرامیداشت هفته حجاب و عفاف و به منظور تبیین فرهنگ اسلامی حجاب، نمایشگاه حجاب و عفاف با همکاری پایگاه حضرت فاطمه(س) بسیج خواهران در مسجد غربا برگزار شده است.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته دایر است، افزود: در این نمایشگاه پوسترها و نقاشی‌هایی با موضوع حجاب و عفاف و تهاجم فرهنگی دشمن بر علیه جامعه زنان کشورهای اسلامی دایر شده است و تا ۲۷ تیرماه آماده بازدید علاقمندان به فرهنگ حجاب و عفاف می‌باشد.
غمزه با اشاره به تهدیدات نرم دشمنان در قالب مد و لباس تصريح كرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی گام‌های موثری در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه خواهد بود و باید تلاش کرد با آگاهي دادن به جامعه، برخي جوانان غافل را با این تلنگرها هوشيار کرد.
وي گفت: فطرت‌هاي جوانان پاک است و دشمنان با استفاده از غفلت و ناآگاهي آنان زمينه و دام‌هاي گناه را براي آنها فراهم مي‌كنند و باید تلاش کرد با اين اقدامات تاثیر مثبتي در جوانان ایجاد کرد.
لازم بذکر است ،این نمایشگاه بصورت روباز بوده و در همه‌ی ساعات شبانه‌روز براي بازدید علاقمندان بخصوص جوانان در خيابان ۲۲ بهمن شاهرود برپا می‌باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار