کد خبر: 473019
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگار جوان به نقل از روابط عمومی مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی، حجت الاسلام سید رضا سرور فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی  با بیان اینکه رزمایش فرهنگی تبلیغی وارثان انبیاء به مدت سه روز با رمز عملیاتی یا ابوالفضل العباس(ع) در شهر سفید سنگ و قلندرآباد فریمان برگزار می شود، گفت: رزمایش فرهنگی تبلیغی وارثان انبیاء در جهت تحقق اوامر حکیمانه مقام معظم رهبری در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و اشاعه فرهنگی دینی در بین روستائیان برگزار می شود.
وی ادامه داد: طی این رزمایش بیش از۳۰۰طلبه خواهر بسیجی از نزدیک و به صورت خانه به خانه به امور معنوی و فرهنگی روستائیان بویژه مسائل شرعی، اخلاقی و دینی رسیدگی می کنند.
حجت الاسلام سرور اظهار کرد: در دو بخش سفید سنگ و قلندرآباد که دارای حدود هزار و۲۰۰خانوار می باشند این رزمایش اجرا خواهد شد و ۱۰۰تیم طلبه بسیجی خواهر از ۲هزار خانوار در شهرهای سفید سنگ و قلندرآباد سرکشی خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: رزمایش فرهنگی و تبلیغی وارثان انبیاء از روز چهارم خردادماه در شهرهای سفیدسنگ و قلندرآباد فریمان با حضور شخصیت های کشوری و لشگری آغاز و ششم خردادماه اختتامیه رزمایش برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار