کد خبر: 465944
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۵
توسط پلیس آگاهی استان اصفهان

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگيري سارقان تحت پوشش تاکسی‌های مسافربر خبر داد و گفت: اين افراد در ميادين انقلاب، احمد آباد و آزادي با عنوان مسافربر شخصي اقدام به جابه‌جايي مسافر به خصوص بانوان کرده و پس از تهديد با چاقو اموال اين افراد را سرقت مي‌نمودند.
سرهنگ حسین حسین زاده در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به دستگیری باند سارقان تحت پوشش مسافربر که ظرف ۳ هفته در سطح شهر اصفهان فعالیت داشتند، اشاره کرد و گفت: این سارقان به عنوان مسافرکش در میادین و قسمت های شلوغ شهر، بانوان اصفهانی را سوار خودرو می كرده و با تهدید چاقو در محل‌های خلوت وجوه نقد، تلفن همراه و طلاجات آنها را به سرقت می برده است.
وی با اعلام این که سارقان طی مدت زمان سه هفته، ۵ سرقت انجام داده اند، گفت: این دو سارق حرفه ای در میادین آزادی، احمد آباد و انقلاب مستقر بودند.
رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اوج فعالیت این باند را در ساعات ۶ بعدازظهر تا ۱۰ شب اعلام کرد و به عموم مردم به ویژه بانوان و دختران جوان توصیه کرد از اتومیبل های مسافربر شخصی به هیچ عنوان استفاده نکنند.
۵ تخته فرش ابریشمی مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال کشف و ضبط شد .
حسین زاده همچنین از دستگیری دو سارق سابقه دار حرفه ای فرش های نفیس یك كارگاه تولید فرش اصفهان خبر داد و اظهار داشت: این دو سارق بردار بوده و با همكاری یك شهروند اصفهانی شناسایی و دستگیر شدند.
وی با بیان این که هر دو سارق داراي سوابق كيفري و معتاد به شيشه هستند، گفت: از محل اخفاي اين افراد پنج تخته فرش قديمي ريزباف ابريشم به ارزش يك ميليارد ريال، يك قطعه مهر با سابقه ۴هزار ساله و اسناد و گمرك و بلديه سابق اصفهان و تعدادي از دستخط‌هاي علماي قديمي اين شهر كشف شده است.
رییس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: پلیس آگاهی با خرید صوری یك تخته فرش بالغ بر ۵۰ میلیون تومان مخفیگاه آنها را شناسایی و دستگیر كرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار