مدیران استقلال برای تمدید قرارداد با بازیکنان مدنظر سهراب بختیاریزاده وارد عمل شدهاند. جوان آنلاین: مدیران باشگاه استقلال پس از اینکه با علیرضا کوشکی برای تمدید قرارداد به توافق رسیدند، کار خود را برای تمدید قرارداد دیگر بازیکنان آغاز کردند.
به گزارش ایسنا، مدیران آبیها که با پنجره بسته مواجه هستند، اولویت خود را بر تمدید قرارداد بازیکنان گذاشتهاند و سپس با باز شدن پنجره سعی در جذب بازیکنان مدنظر سهراب بختیاریزاده خواهند کرد.