کد خبر: 1365291
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۸:۴۰
ادعای سنتکام درباره تداوم حضور ۲ ناو هواپیمابر آمریکایی در منطقه فرماندهی مرکزی نیرو‌های تروریست آمریکا در منطقه در تلاش برای جبران بخشی از ناکامی‌های خود مقابل جمهوری اسلامی ایران، ادعا کرد: ۲ ناو هواپیمابر آمریکا به عملیات خود در منطقه ادامه می‌دهند.

جوان آنلاین: به نقل از الجزیره، فرماندهی مرکزی نیرو‌های تروریست آمریکا در منطقه «سنتکام» امروز سه شنبه در تلاش برای جبران بخشی از ناکامی‌های خود در منطقه پس از شکست مقابل جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای ادعا کرد: ۲ ناو هواپیمابر آمریکا به عملیات خود در خاورمیانه (غرب آسیا) ادامه می‌دهند.

به گزارش مهر، در بیانیه صادره از سوی فرماندهی مرکزی نیرو‌های تروریست آمریکا در منطقه ادعا شده است: نیرو‌های ما همچنان در منطقه حضور دارند و هوشیار هستند.

تروریست‌های «سنتکام» سپس مدعی شدند: ناو هواپیمابر جورج اچ. دبلیو. بوش در دریای عرب در حال حرکت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار