کد خبر: 1231212
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ۱۸ زن محبوس در یک باشگاه ورزشی واقع در خیابان «خاقانی» اصفهان از حریق و دودزدگی نجات یافتند.

جوان آنلاین: محمد شریعتی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در باشگاه ورزشی بانوان در خیابان خاقانی اظهار کرد: ساعت ۱۲:۴۲ امروز، گزارش وقوع حریق در یک باشگاه ورزشی بانوان واقع در خیابان خاقانی به آتش‌نشانی اعلام شد.

به گزارش فارس، وی افزود: بلافاصله ماشین‌های آتش‌نشانی از ایستگاه‌های شماره ۱۱، ۲۰، ۳ و ۵ همراه با اکیپ کامل امداد و نجات و اطفا به همراه خودرو دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

شریعتی با بیان اینکه اگر کفپوش‌های باشگاه دچار حریق می‌شد، می‌توانست گاز‌های سمی تولید کند، گفت: ۱۸ نفر از بانوان حاضر در باشگاه پس از وقوع حریق در طبقه زیرین، خود را به حیاط باشگاه رسانده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه با توجه به سرعت عمل آتش‌نشانان حریق مهار شد، بیان کرد: کانون حریق، موتورخانه این باشگاه در ابتدای درب ورودی بوده است و به همین دلیل بانوان نتوانسته بودند از باشگاه خارج شوند.

وی با بیان اینکه علت حریق تحت بررسی است، اضافه کرد: در این موتورخانه علاوه بر تجهیزات فنی، مواد آتش‌زا همچون پشم شیشه و فوم و برخی وسایل باشگاه وجود داشت، شرایط برای گسترش حریق، بسیار خطرناک و حادثه‌آفرین بود.

شریعتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حیاط باشگاه محوطه‌ای بسته بود و درب خروجی نداشت، تیم‌های اول و دوم امدادی اقدام به تهویه دود از محل کردند و سپس زنان محبوبس در حیاط با کمک تیم سوم از طریق نردبان و پشت بام خانه همسایگان به طبقه اول باشگاه و سپس بیرون هدایت شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به مسدودی ورودی و تجمع افراد این حریق مصدوم و فوتی نداشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار