کد خبر: 1231025
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰

جوان آنلاین: تحقیقات برای بر ملا شدن راز مرگ راننده خودروی سواری که هنگام درگیری با راننده خودروی شاسی‌بلندی به داخل بلواری در شمال تهران پرت می‌شود و در تصادف با خودروی دیگری به کام مرگ می‌رود، از سوی مأموران ادامه دارد. 
به گزارش «جوان»، ساعت ۲۰ شامگاه پنج‌شنبه سوم خردادماه، قاضی محسن اختیاری با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک مردی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. 
تیم جنایی در بیمارستانی در یکی از خیابان‌های شمالی تهران با جسد مردی ۶۰ ساله به نام ناصر روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت در حادثه رانندگی فوت کرده‌است. بررسی‌ها نشان داد مرد فوت‌شده لحظه حادثه پس از پارک کردن خودرویش در بلوار اندرزگو با راننده خودروی شاسی‌بلندی درگیر و در جریان درگیری به داخل بلوار پرت می‌شود و در تصادف با خودروی پژویی به کام مرگ می‌رود. همچنین مشخص شد در این حادثه مأموران راننده خودروی شاسی‌بلند و راننده خودرو پژو را بازداشت کرده‌اند. راننده خودروی پژو به تیم جنایی گفت: «در حال رانندگی بودم و سرعتم زیاد بود که ناگهان مردی داخل بلوار پرت شد. هر چقدر تلاش کردم، موفق به توقف خودرو نشدم و با آن مرد تصادف کردم. من متوجه شدم مرد فوت‌شده قبل از حادثه با مرد دیگری درگیر بود.»
راننده خودروی شاسی‌بلند هم در ادعایی گفت: «مرد فوت‌شده خودرویش را در بلوار پارک کرد و وقتی پیاده شد، در خودرو را ناگهان باز کرد و نزدیک بود من با خودرویم به در خودروی او برخورد کنم. من خودرویم را متوقف و به نحوه پارک خودرویش اعتراض کردم. ما با هم درگیر شدیم و در جریان درگیری او تعادلش را از دست داد و به داخل بلوار پرت شد و همزمان هم خودروی سواری پژویی با او برخورد کرد.»
در حالی تحقیقات از دو متهم بازداشت‌شده درباره این حادثه ادامه دارد که شواهد و دلایل نشان می‌دهد راننده خودروی شاسی‌بلند حین درگیری مرد میانسال را به داخل بلوار هل داده‌است.

برچسب ها: سانحه ، قتل ، تصادف فوتی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار