کد خبر: 1230986
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: همه دنیا دیدند که پنجمین ناوگروه نیروی دریایی سپاه ماموریت در نیم کره جنوبی را با موفقیت انجام داد و قطعاً این تازه ابتدای راه است.

جوان آنلاین:سردار علیرضا تنگسیری در یادواره شهدای شهرستان لامرد و مهر استان فارس شهادت شهید آیت الله رئیسی را مزد اخلاص‌ایشان بر شمرد و اظهار داشت: شهادت اتفاقی نیست، لباسی است که هر زمان اندازه هرکس شد خداوند بر تن او می‌پوشاند.

به گزارش فارس، وی افزود: خادم الرضا شهید آیت الله رئیسی اخلاص داشت و توکل به خدا، حتی یک روز تعطیل در خانه نبود و، چون اخلاص داشت خداوند مزدش را داد و او را عزیز کرد. سردار تنگسیری تأکید کرد: ولایت مداری و خستگی ناپذیری ویژگی بارز خادم الرضا آیت الله شهید رئیسی بود و در تاریخ انقلاب اسلامی، نداشتیم رئیس جمهوری که اینقدر تلاش کند و مطیع و گوش به فرمان رهبر حکیم و مدبر انقلاب باشد. ایشان (شهیدآیت الله رئیسی) می‌گفت استراحت برای ما مسئولین نیست.

وی با اشاره به توقیف کشتی متخلف صهیونیستی گفت: در آن زمان با شجاعت از ما حمایت و تصمیم گرفت. می‌دیدم که در رفتار و تصمیمش غیر از خدا از هیچ کس ترسی ندارد و شجاع بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، ویژگی شخصی‌ایشان را دلسوز بودن شمرد و ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی دلسوز بود و اهل جنجال آفرینی نبود، حتی در مقابل تمام کسانی که به‌ایشان بی‌مهری کردند و‌ اتهام‌هایی می زدند هم رأفت داشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تجلیل از مقام سایر شهدای این حادثه گفت: همه این شهدا مخلص بودند و خداوند مزد آن‌ها را داد. پدر بزرگوار شهید سردار سید مهدی موسوی می‌گفت در آخرین دیدار سه بار رفت و برگشت و بار سوم آمد و پای مادرش و من را بوسید و آسمانی شدند.

دریادار تنگسیری با اشاره سالروز سوم خرداد، آزادی خرمشهر و عملیات غرور آفرین بیت المقدس اظهار داشت: این عملیات اولین‌های زیادی داشت غنائم، تعداد اسیر و کشته دشمن، مناطق آزاد شده و... همه و همه از این بود که ارتش و سپاه بطور مشترک گوش به فرمان امام امت این عملیات افتخار آفرین را رقم زدند.

وی تأکید کرد: قلدری استکبار دیگر تمام شد. وقتی که نفتکش ما را گرفتند و ما بلافاصله نفتکش آن‌ها را توقیف کردیم، آن‌ها مجبور به آزاد کردن نفتکش ما شدند. کاملاً متوجه شدند که دوران بزن در رو دیگر تمام شده است.

فرمانده نیروی دریای سپاه خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها با نگاه استکباری خود به ما می‌گفتند شما دریانورد آب‌های خاکستری (ساحلی) هستید. یعنی ما (ایرانی‌ها) توانایی حضور در آب‌های اقیانوسی را نداریم. اما همه دنیا دیدند که پنجمین ناوگروه نیروی دریایی سپاه ماموریت در نیم کره جنوبی را با موفقیت انجام داد و قطعاً این تازه ابتدای راه است.

وی اظهار داشت: در زمان طاغوت به ارتش که وابسته و ژاندارم منافع آمریکایی‌ها در منطقه بود موشک نمی‌دادند. تنها موشکی که دادند کروز با برد حداکثر ۴۰ کیلومتر بود. اما امروز موشک‌هایی کروز دریایی که فرزندان شما می‌سازند بیش از ۷۵۰ کیلومتر برد دارد.

سردار تنگسیری تاکید کرد: الحمدالله امروز ما شناور‌های موشک اندار نظامی با بدنه کربن می‌سازیم که بیش از ۹۰ نات سرعت دارد و در دنیا منحصر به فرد و بی‌نظیر است. همه این‌ها از عنایات خدای متعال و انگیزه و‌امیدی هست که فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای در ما زنده و روشن کرد. در پایان این یادواره از خانواده معظم شهدای شهر لامرد تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار