کد خبر: 1230877
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
فرمانده انتظامی قائم شهر از شناسایی و دستگیری ۲ عامل درگیری و چاقوکشی در یک مجتمع تجاری در این شهرستان خبر داد.

 جوان آنلاین: روابط عمومی پلیس مازندران، سرهنگ مهدی خادمی بامداد شنبه افزود: برخلاف اخبار و شایعات در شبکه های اجتماعی معاند تاکنون هیچگونه قتلی در شهرستان گزارش نشده و این حادثه نیز ارتباطی با مسابقات لیگ برتر فوتبال نداشته است.

وی ادامه داد: این حادثه در یک واحد صنفی عرضه اغذیه در یک مجتمع تجاری نیمه تعطیل اتفاق افتاده و موضوع در دست پیگیری است.

بر اساس این گزارش دقایقی پس از دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران تصاویری در برخی کانال‌های هواداری استقلال و صفحات اجتماعی مبنی بر قتل یکی از هواداران تیم مهمان در درگیری بین هواداران منتشر شد اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این خبر صحت ندارد.

پیشتر رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قتل یکی از هواداران استقلال در ورزشگاه شهید وطنی پس از دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران صحت ندارد و یک نزاع که خارج از ورزشگاه رخ داد و منجر به قتل هم نشد ارتباطی به هواداران ۲ تیم و مسابقه امشب ندارد.

رحیم درزی خلردی خاطرنشان کرد: پس از مسابقه، هواداران حاضر در ورزشگاه بدون هرگونه درگیری و نزاع خارج شدند و هیچ تنشی هم ایجاد نشد. بنا به اعلام مسئولان انتظامی حتی خارج از ورزشگاه و در خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به ورزشگاه شهید وطنی هم نزاعی بین هواداران رخ نداد.

برچسب ها: قتل ، بازداشت ، پلیس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار