کد خبر: 1230701
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به‌رغم فقدان دکتر امیرعبداللهیان، اما در حرکت پرشتاب جمهوری اسلامی در حوزه سیاست خارجی و روابط بین‌الملل اطمینان می‌دهیم که هیچ خللی ایجاد نخواهد شد.

جوان آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه در جمع خبرنگاران در مراسم تشییع شهید حسین امیرعبداللهیان در محل وزارت امور خارجه گفت: قطعاً فقدان دکتر حسین امیرعبداللهیان یک ضایعه برای دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران است، اما جمهوری اسلامی ایران، نظام مبتنی بر نهاد‌ها و رویکرد‌های اساسی در حوزه روابط و سیاست خارجی برآمده از اندیشه‌ها و آرمان‌های امام، رویکرد اصولی مقام معظم رهبری و اصول اساسی در قانون اساسی است.

به گزارش تسنیم، وی افزود: به‌رغم فقدان دکتر امیرعبداللهیان، اما در حرکت پرشتاب جمهوری اسلامی در حوزه سیاست خارجی و روابط بین‌الملل اطمینان می‌دهیم که هیچ خللی ایجاد نخواهد شد.

به گفته کنعانی، نظام جمهوری اسلامی نظام مقتدر و نظام توانمندی است، میزان مشارکت کشور‌های مختلف در سطوح عالی در مراسم تجلیل از جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی رییس جمهور فقید و دکتر حسین امیرعبداللهیان از جغرافیای مختلف جهان و کثرت پیام‌های تسلیت و همدردی که ارسال شد برای مقام معظم رهبری و دولت و ملت ایران نشان‌دهنده جایگاه برجسته ایران در نظام بین‌المللی است. فلذا قطعاً در حرکت روبه‌پیش و پرشتاب جمهوری اسلامی ایران و تعاملات و همکاری‌های سازنده دولت جمهوری اسلامی با کشور‌ها و جامعه جهانی خللی ایجاد نخواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار