کد خبر: 1230672
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
پیکر مطهر آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی پس از تشییع در شهر‌های تبریز، قم و تهران امروز پنجشنبه سوم خرداد در آغوش مردم خراسان جنوبی قرار گرفت تا مردم دیار خاوران میزبان آخرین سفر استانی رئیس جمهور شهید باشند.

جوان آنلاین: پیکر مطهر آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی پس از تشییع در شهرهای تبریز، قم و تهران امروز پنجشنبه سوم خرداد در آغوش مردم خراسان جنوبی قرار گرفت تا مردم دیار خاوران میزبان آخرین سفر استانی رئیس جمهور شهید باشند.

به گزارش تسنیم، هزاران نفر از مردم عزادار استان خراسان جنوبی با دیدگان اشک‌بار و قلب‌های مملو از آه و حسرت در خیابان‌ها و معابر شهر با رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و نماینده استان در مجلس خبرگان وداع کردند.

پیکر مطهر رییس جمهور شهید برای تشییع و خاکسپاری به مشهد مقدس اعزام شد.

پس از استقبال مسئولان و جمعی از خانواده‌ها‌ی شهدا از پیکر شهید رئیسی و شهید موسوی در فرودگاه بیرجند، پیکر شهدا برای تشییع به میدان جانبازان بیرجند منتقل شد.

امروز به واقع تمام خراسان جنوبی برای مردی که تعلق خاطر خاصی به استانشان داشت قیام کردند تا ثابت کنند همواره قدردان مسئولان خدوم و زحمتکش هستند و عشق و علاقه خود را به شهدا نشان دادند.

هواپیمای حامل پیکر آیت الله رئیسی و 2 تن از همراهان صبح امروز در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند، به زمین نشست.

پیکر آیت الله رئیسی در میان حزن و اندوه مسئولان و مقامات استانی با همراهی شماری از اعضای دولت، شخصیت‌ها و مهمانان کشوری مورد استقبال قرار گرفت و پس از ادای احترام به سمت مسیر تشییع در شهر بیرجند منتقل شد.

مراسم تشییع و بدرقه رئیس جمهور شهید از میدان جانبازان بیرجند در جوار بوستان شهدای گمنام آغاز شد و در مسیر بلوار پاسداران تا تقاطع بلوار شهید صیاد شیرازی ادامه یافت.

موکب‌های پذیرایی، درمانی و فرهنگی نیز در طول مسیر در حال خدمات رسانی به تشییع کنندگان بودند.

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار