کد خبر: 1230541
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
خدمات شبانه‌روزی کلید سازی در تمام روزهای هفته حتی در روزهای تعطیل، در تمام نقاط تهران ازجمله زعفرانیه، سعادت‌ آباد، شمال تهران و... ارائه می‌شود. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌ها و مزایای کلید سازی شبانه روزی تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تبلیغات :::...::::..:::...

 

کلید سازی یکی از مشاغل قدیمی و پرکاربرد است که خدمات آن با پیشرفت تکنولوژی و تولید قفل‌های جدید، پیشرفته‌تر و به‌روزتر شده‌است. ماندن پشت درب منزل یا بسته شدن درب خودرو مشکلاتی هستند که برای بسیاری از افراد پیش می‌آیند. در چنین مواقعی، برای ساخت کلید و باز کردن قفل باید از خدماتی شامل کلید سازی شبانه روزی و کلید سازی سیار استفاده شود. این خدمات توسط ماهرترین و باتجربه‌ترین کلید سازها و با استفاده از بهترین تجهیزات و دستگاه‌ها در محل انجام می‌شود. خدمات شبانه‌روزی کلید سازی در تمام روزهای هفته حتی در روزهای تعطیل، در تمام نقاط تهران ازجمله زعفرانیه، سعادت‌ آباد، شمال تهران و... ارائه می‌شود. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌ها و مزایای کلید سازی شبانه روزی تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

شغل کلید سازی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

همان‌طورکه در مقدمه نیز اشاره کردیم، کلیدسازی به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شغل‌های جهان شناخته می‌شود و قدمت آن به هزاران سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد. شغل کلیدسازی امروزه یک صنعت بسیار مهم است و کلیدسازها قبل از ورود به این شغل، در دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند تا مهارت‌های موردنیاز را یاد بگیرند و با ابزارهای کاربردی برای ساخت و تعمیر انواع قفل، کلید و سیستم‌های امنیتی آشنا می‌شوند.

از مهارت‌های یک کلید ساز ماهر می‌توان به مواردی مانند آشنایی با انواع کلیدها و قفل‌ها، آشنایی با تکنیک‌های کلیدسازی، توانایی کار با انواع مختلف ابزارهای کلید سازی، ساخت کلید جدید، تعمیر قفل، کپی کردن کلید، نصب سیستم‌های امنیتی منازل، تعمیر سیستم قفل ماشین، کلید سازی ماشین، تعمیر کلید و قفل گاوصندوق و... اشاره کرد.

 

 

قیمت خدمات کلیدسازی به چه عواملی بستگی دارد؟

فاکتورهایی که روی قیمت خدمات کلید سازی شبانه‌روزی، سیار و کلید سازی ماشین تاثیر می‌گذارند، شامل موارد زیر هستند:

* نوع آلیاژ و جنس کلید: کلیدها با آلیاژ مختلفی تولید می‌شود و مدت‌زمان موردنیاز و سختی کار برای کلیدهای هر آلیاژ متفاوت است. به همین دلیل، نوع آلیاژ و جنس کلید به‌طور مستقیم در افزایش یا کاهش قیمت این خدمات تاثیر زیادی دارد.

* میزان پیچیده بودن قفل‌ها: هرچقدر قفلی که قرار است توسط کلید ساز تعمیر شود، پیچیده‌تر و باز کردنش مشکل‌تر باشد؛ خدماتی که کلید ساز انجام می‌دهد با قیمت بالاتری محاسبه خواهد شد؛ زیرا کلیدساز وقت بیشتری برای تعمیر آن صرف می‌کند.

* تعداد کلیدهای سفارشی: عامل دیگری که قیمت خدمات کلید سازی ماشین یا منزل را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد، تعداد کلیدهای سفارش داده‌‌شده است. طبیعتا هرچه تعداد کلید‌ها بیشتر باشد، هزینه ساخت آن‌ها نیز بیشتر خواهد شد.

* ارائه خدمات در محل: خدمات این حرفه به‌عنوان خدمت در محل شناخته می‌شوند و استفاده از این خدمات هزینه بیشتری به ‌همراه دارد. در این نوع خدمات، کلید سازهای شرکت‌های معتبر کلید سازی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در آدرس موردنظر حاضر می‌شوند. به‌عنوان مثال، اگر مشتری در شمال تهران زندگی می‌کند، نزدیک‌ترین کلید ساز ماهر شمال با موتور به محل اعزام می‌شود. خدمات کلید سازی سعادت ‌آباد و کلید سازی زعفرانیه به همین شکل ارائه می‌شود.

کلید سازی شبانه روزی و کلید سازی سیار چه مزایایی به‌همراه دارد؟

شرکت‌های معتبر فعال در حوزه کلید ‌سازی برای رفاه حال مشتریان خود، خدمات را به‌صورت شبانه روزی و سیار ارائه می‌دهند. نحوه کار این شرکت‌ها به‌گونه‌ای است که برای ارائه خدمات خود مکان مشخص و ثابتی ندارند. کلید سازان محلی در مناطق مختلف تهران و کلید سازان موتورسوار برای همکاری با این شرکت‌ها تماس می‌گیرند تا بعد از بررسی مواردی مانند متاهل بودن، عدم سوءپیشینه و احراز هویت استخدام شوند و کار خود را آغاز کنند‌.

بعد از تماس مشتریان با این شرکت‌ها، کلید سازهای سیار موتورسوار برای ارائه خدمات به محل اعزام می‌شوند‌. اگر مشتری در محله‌های شمال تهران ساکن باشد، نیروی متخصص کلید سازی شمال تهران به آدرس دقیق مشتری اعزام خواهند شد. برای ارائه خدمات به مشتریان ساکن در سعادت‌ آباد و زعفرانیه نیز از نیروهای کلید سازی سعادت‌ آباد و کلید سازی زعفرانیه به محل اعزام می‌شوند. از مهم‌ترین مزایای خدمات این حرفه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عدم وجود محدودیت در دسترسی

یکی از مهم‌ترین مزایای کلید سازی‌های شبانه ‌روزی و سیار، عدم وجود محدودیت در دسترسی به خدمات آن‌هاست‌. مشتریان درصورت نیاز هر زمان از شبانه‌روز که بخواهند، می‌توانند برای دریافت خدمات تماس بگیرند و با ارائه آدرس، منتظر اعزام نزدیک‌ترین کلید سازها به محل باشند.

عملکرد سریع، باکیفیت و عالی کلیدسازها

یکی دیگر از خدمات کلید سازی‌ 24‌ ساعته و سیار این است که کلید سازهایی که برای ارائه خدمات به محل اعزام می‌شوند، دارای عملکردی سریع، عالی و باکیفیت هستند و در کوتاه‌ترین زمان خود را به آدرس مشتری می‌رسانند تا اگر مشتری پشت در مانده یا درب ماشینش قفل شده، زیاد معطل نشود.

عدم وجود محدودیت زمانی برای ارائه خدمات و فعالیت با مجوزهای قانونی

کلید سازی 24‌ ساعته برای ارائه خدمات و فرستادن کلید ساز به محل، هیچ محدودیت زمانی‌ای ندارد. شرکت‌هایی که کلید سازهای سیار تحت‌نظر آن‌ها فعالیت می‌کنند، معتبر و دارای مجوزهای لازم هستند و افرادی را که مهارت و تجربه بالایی دارند، استخدام می‌کنند. افرادی که به خدمات این شرکت‌ها احتیاج دارند، در هر ساعت از شبانه‌ روز و تمام ایام هفته و حتی در روزهای تعطیل می‌توانند با آن‌ها تماس بگیرند و درخواست خدمات کنند. تعرفه‌هایی که بابت ارائه خدمات از مشتریان دریافت می‌شود، مورد تایید صنف کلید سازها است و هرگونه تخلفی در دریافت تعرفه بیشتر با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

ارائه خدمات گسترده توسط کلید سازهای متخصص

خدماتی که توسط کلید سازهای متخصص شرکت‌های کلید سازی شبانه‌ روزی ارائه می‌شود، از گستردگی زیادی برخوردار هستند. از مهم‌ترین خدمات، می‌توان مواردی مانند ساخت کلید یدک از روی کلید اصلی، برش‌کاری با اره‌کمان اصلی، تعمیر انواع قفل، ساخت کلید برای انواع قفل، به‌کار بردن کولیس، تعمیر قطعات الکترونیک قفل دیجیتال و کلیدهای ریموت‌دار، ساخت کلید با استفاده از دستگاه‌ها و ابزارهای پیشرفته در ساخت کلید و تعمیر قفل و... را نام برد.

رعایت امنیت مشتریان با ارسال نیروهای سالم و بدون سوءپیشنیه برای ارائه خدمات

یکی از مهم‌ترین مزایای این حرفه رعایت امنیت مشتریان با ارسال نیروهای سالم و بدون حاشیه برای ارائه خدمات در محل است. همان‌طور که برای کلید سازان احراز مشتری واقعی از غیرواقعی اهمیت بسیار زیادی دارد، برای مشتریان نیز سلامت اخلاقی کلید ساز در کنار ویژگی‌های دیگری مانند مهارت و تخصص در زمینه تعمیر و ساخت کلید و قفل مهم است. مشتری باید اطمینان حاصل کند که خدمات موردنیاز خود را از فردی دریافت می‌کند که هیچ سوءپیشینه یا مشکل اخلاقی ندارد. بهترین راهکار برای اطمینان از این موضوع، انتخاب یک مجموعه معتبر برای دریافت خدمات است. شرکت‌های معتبر برای استخدام نیروهای خود گواهی عدم اعتیاد به مصرف مواد مخدر و گواهی سوءپیشینه درخواست می‌کنند.

 

چه زمانی افراد برای دریافت خدمات با شرکت‌های کلید سازی شبانه روزی یا کلید سازی سیار تماس می‌گیرند؟

مواقعی که افراد به خدمات کلید سازی نیاز پیدا می‌کنند، شامل موارد زیر است:

جا ماندن کلیدها در ماشین، محل کار یا خانه

بسیاری از افراد ممکن است به دلایل مختلفی مانند مشغله‌های فکری فراوان، عدم تمرکز و حواس‌پرتی کلیدهای خود را در ماشین، محل کار یا خانه جا بگذارند. در چنین مواقعی، اولین اقدام تماس با یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات کلید سازی ماشین یا کلید سازی‌های شبانه‌ روزی و سیار است.

خراب شدن قفل یا شکستن کلید

یکی دیگر از مواقعی که به این خدمات نیاز پیدا می‌شود، این است که انواع مختلف کلیدها یا قفل‌‌های خانه، محل کار یا ماشین معیوب یا خراب شده باشند‌. در چنین مواقعی، افراد باید برای افزایش امنیت اموال خود هرچه زودتر برای تعمیر یا تعویض قفل خراب و معیوب اقدام کنند. شرکت‌های معتبر کلید سازی با ارسال نیروهای متخصص، زبده، باتجربه و مطمئن و با استفاده از بهترین ابزارها و تجهیزات موردنیاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تعمیر قفل‌های معیوب امنیت را به محل زندگی یا خودروی شما بازمی‌گردانند.

باز نشدن گاوصندوق

باز نشدن گاوصندوق مشکل دیگری است که برخی از افراد با آن مواجه می‌شوند و به خدمات شرکت‌های کلید سازی نیاز پیدا می‌کنند. نیروهای اعزامی کلید سازی سیار و شبانه ‌روزی برای باز کردن انواع گاوصندوق حتما باید با ماموران نیروی انتظامی هماهنگی‌های لازم را انجام دهند و بعد از اطمینان از احراز هویت مالک گاوصندوق، باز کردن آن را شروع کنند.

دریافت باکیفیت‌ترین خدمات از بهترین کلید سازی شبانه روزی تهران

در این مطلب، ابتدا راجع‌به شغل کلید سازی و ویژگی‌های آن، عوامل موثر در قیمت خدمات و مزایای کلید سازی شبانه ‌روزی و کلید سازی سیار صحبت کردیم. اگر می‌خواهید باکیفیت‌ترین خدمات کلید سازی را با مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت دریافت کنید، یک مجموعه معتبر و باسابقه را برای دریافت این نوع خدمات انتخاب کنید‌ مجموعه‌های معتبر مجوز فعالیت خود را از اتحادیه صنف کلید سازان سیار دریافت کرده‌اند و در تمام مناطق تهران آماده ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن هستند. مشتریان باتوجه به محل زندگی خود می‌توانند با کلید سازی شمال تهران، کلید سازی سعادت ‌آباد، کلید سازی زعفرانیه و غیره تماس بگیرند تا نیروهای اعزامی در کوتاه‌ترین زمان خود را به محل برسانند و مشکلاتی مانند جا ماندن کلید در خانه یا سوئیچ در ماشین، گم شدن کلید، خراب شدن قفل، باز نشدن گاوصندوق و غیره را حل کنند.

کلید سازی شبانه روزی تهران کلید

بزرگترین کلید سازی شبانه روزی در تهران، کلیدساز سیار در تمام نقاط تهران 09122342696

برچسب ها: کلید ، کلیدسازی ، قفل
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار