کد خبر: 1230060
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴
سخنگوی دولت گفت: شرایط سخت و پیچیده‌ای را تجربه می‌کنیم؛ این حق مردم و رسانه‌ها است که در جریان آخرین اخبار حادثه بالگرد رییس‌جمهور قرار گیرند، اما با توجه به مختصات محل حادثه و شرایط جوی، تا این لحظه «هیچ» خبر جدیدی وجود ندارد.

جوان آنلاین: علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه خود در شبکه ایکس نوشت: "شرایط سخت و پیچیده‌ای را تجربه می‌کنیم؛ این حق مردم و رسانه‌ها است که در جریان آخرین اخبار حادثه بالگرد رییس‌جمهور قرار گیرند، اما با توجه به مختصات محل حادثه و شرایط جوی، تا این لحظه «هیچ» خبر جدیدی وجود ندارد.

در این لحظه‌ها، صبر و دعا و اعتماد به گروه‌های امدادی راهگشاست. "

به گزارش تسنیم، بالگرد آیت‌الله رئیسی عصر امروز در مسیر برگشت به سمت تبریز دچار سانحه شد و جست‌وجو برای آن ادامه دارد. امام جمعه تبریز، وزیر خارجه و استاندار آذربایجان شرقی در آن بالگرد بوده‌اند.

وزیر کشور درباره سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی گفته بود که امروز افتتاح سد قیز قلعه‌سی را با حضور رئیس‌جمهور آذربایجان داشتیم و بعد از آن، رئیس‌جمهور با همراهان در مسیر برگشت با چند بالگرد بودند که یکی از بالگرد‌ها بر اثر بدی هوا و وضعیتی که در منطقه بوده، مجبور به فرود سخت می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار