کد خبر: 1228864
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
شایان ذکر است برنامه «بحث روز» به تهیه کنندگی فاطمه ربانی و اجرای محمدرضا قربانی دوشنبه ها ساعت ۱۲:۴۰ بر روی آنتن رادیو ایران می رود.

جوان آنلاین: برنامه «بحث روز» دوشنبه 24 اردیبهشت، با حضور کارشناسان وصاحب نظران به بررسی انتفاضه دانشجویان اروپایی و آمریکایی و شکست های پی در پی نظامی و دیپلماتیک رژیم صهیونسیتی می پردازد.

فاطمه ربانی تهیه کننده «بحث روز» گفت: طبیعتا آنچه به تازگی در ایالات متحده آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از طریق تظاهرات و تحصن‌ها در دانشگاه‌ها رخ می‌دهد، مفاهیم بسیاری دارد به واقع یک بیداری در سطح جوانان دانشگاهی است که این نقطه عطفی در ماهیت درگیری و اقدامات و تلاش‌های ایالات متحده آمریکا در حمایت مطلق از رژیم اشغالگر اسرائیل به شمار می‌رود.

وی افزود: این موضوع نوعی شوک برای دولت آمریکا بود که همچنان در تلاش است تا رژیم اشغالگر اسرائیل را تطهیر کند. از سوی دیگر شکست های پی در پی نظامی و دیپلماتیک رژیم صهیونیستی به طور فزاینده ای این رژیم را سردرگم کرده است و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان رژیم صهیونیستی واقعا باخته و در حال فروپاشی است .

ربانی تصریح کرد: به همین منظور در برنامه میزبان دکتر محسن شفیعی پژوهشگر مسائل آمریکا و دکتر محمد جواد رنجکش استاد دانشکاه و کارشناس روابط الملل خواهیم شد و پیرامون انتفاضه دانشجویان اروپایی و آمریکایی و شکست های پی در پی نظامی و دیپلماتیک رژیم صهیونسیتی را با حضور کارشناسان تحلیل و ارزیابی خواهیم کرد.

شایان ذکر است برنامه «بحث روز» به تهیه کنندگی فاطمه ربانی و اجرای محمدرضا قربانی دوشنبه ها ساعت ۱۲:۴۰ بر روی آنتن رادیو ایران می رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار