کد خبر: 1227145
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
استقلال و تراکتور چیزی شبیه کشتی کج!
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته تراکتور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان استقلال بود؛ دیداری که بیشتر از آنکه شبیه فوتبال باشد چیزی بین کشتی و کشتی کج بود، چون بازیکنان دو تیم تقریباً در طول ۹۰ دقیقه فقط یکدیگر را زدند. اعتراض و زد و خورد تنها چیزی بود که از شروع بازی به وضوح مشخص بود.
فریدون حسن

جوان آنلاین: هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر دیروز با توقف استقلال صدرنشین مقابل تراکتور به پایان رسید. 
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته تراکتور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان استقلال بود؛ دیداری که بیشتر از آنکه شبیه فوتبال باشد چیزی بین کشتی و کشتی کج بود، چون بازیکنان دو تیم تقریباً در طول ۹۰ دقیقه فقط یکدیگر را زدند. اعتراض و زد و خورد تنها چیزی بود که از شروع بازی به وضوح مشخص بود. هیجان و استرس دو تیم برای کسب نتیجه لازم هم مزید بر علت شده بود تا بازی درگیرانه آن‌ها کمتر صحنه حساس و خطرناک داشته باشد. این استرس باعث شده بود که حتی بازیکنان دو تیم بازی معمول خود را هم نتوانند نمایش دهند. استقلال برای حفظ صدرنشینی نیاز به برد داشت و تراکتور هم برای اعاده حیثیت نمی‌خواست در زمین خودش بازنده باشد. همین مسئله باعث شده بود که حتی در ارائه برنامه‌های معمول خود در زمین هم با مشکل روبه‌رو شوند. در نیمه دوم استقلال که بیشتر از حریفش به برد نیاز داشت کمی جسورانه‌تر بازی کرد، اما با گذشت دقایق ابتدایی این نیمه باز هم اوضاع به همان منوال نیمه اول برگشت و دو تیم با ارائه یک بازی احساسی و پرخطا عملاً حرفی برای گفتن نداشتند و یک فوتبال کسل کننده را ارائه دادند. به این ترتیب استقلال در روزی که سید حسین حسینی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت دو امتیاز حساس را از دست داد. دو امتیازی که شاید آبی‌ها حسرت از دست رفتن آن را در روز‌های آینده بخورند. در اولین بازی این هفته عصر سه شنبه شمس آذر ۲ بر یک پیکان را برد. هوادار هم عصر دیروز با همین نتیجه صنعت نفت آبادان را شکست داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار