کد خبر: 1223733
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به زندگی صهیونیست‌ها در انتظار و ترس از پاسخ ایران
انتظار و ترس صهیونیست‌ها از پاسخ ایران به حمله جنایتکارانه‌شان به کنسولگری ایران در دمشق موجی از واکنش‌ها را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است. کاربران زندگی در ترس صهیونیست‌ها را که این روز‌ها در پناهگاه‌ها به سر می‌برند، بخشی از پاسخ سخت ایران و تنبیه صهیونیست‌ها دانستند
جوان آنلاین: انتظار و ترس صهیونیست‌ها از پاسخ ایران به حمله جنایتکارانه‌شان به کنسولگری ایران در دمشق موجی از واکنش‌ها را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است. کاربران زندگی در ترس صهیونیست‌ها را که این روز‌ها در پناهگاه‌ها به سر می‌برند، بخشی از پاسخ سخت ایران و تنبیه صهیونیست‌ها دانستند. برخی کاربران نیز به تحلیل شرایط و اخبار بین‌المللی و رایزنی‌ها با ایران برای تعدیل شدت پاسخ پرداختند، همچنین تهدیدات اسرائیلی‌ها به پاسخ به ایران را مضحک خواندند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 
 
 
 محسن پورعرب:
همین که صغیر و کبیرش از امریکا گرفته تا انگلیس، آلمان، امارات، ترکیه و استرالیا در حال رایزنی با جمهوری اسلامی برای پاسخ ندادن به جنایت صهیونیست‌ها هستند، نشون میده درک درستی از توان نظامی و قدرت پاسخگویی ایران دارند. 
 عبدالله گنجی:
این مداومت در آماده‌باش و زندگی پناهگاهی صهیونیست‌ها خودش یک پایه انتقام است. انتظار و بی‌خوابی خودش شکنجه است. چرا در ایران کسی دنبال پناهگاه نمی‌گردد؟ عجیب این است که رسانه‌های معتبر غربی زمان حمله ایران را مرتب تمدید می‌کنند. اساس کار حمله‌کننده اصل غافلگیری است. آماده‌باش بمانید. 
 حسام‌الدین آشنا:
جی‌پی‌اس‌تان مسدود باد. 
 فواد شمس:
اسرائیل بدون حمایت امریکا از اولش هم هیچ قدرتی نداشت. الان هم که حتی با حمایت تمام عیار امریکا نشان داد چندان قدرتی نیست. از پس یک سازمان چریکی بر نیامده چه برسد به ریشه‌دارترین کشور غرب آسیا یعنی ایران. اتکای اسرائیل علیه ایران همیشه به خائنین و نفوذیان بوده. مراقب آنان باشید. 
 احمد روستایی:
زندگی در پناهگاه در انتظار و ترس از پاسخ سخت ایران، بخشی از پاسخ سخت ایران است. این نوع زندگی تنبیه واقعی اسرائیلی‌هاست. زندگی اینچنین زهرمار است. ترس‌شان بیش باد. 
 حسن مکاری:
جمهوری اسلامی ایران هر زمان که عملیات نظامی جهت تنبیه رژیم جعلی صهیونیسم را آغاز کند برای هرگونه پاسخ احتمالی از سوی این رژیم یا متحدانش کاملاً آماده است. مطمئن باشید که طراحان عملیات‌های ما همان نسل باقری‌ها و همت‌ها هستند که هنوز هم که هنوزه تحلیلگران را متحیر کرده است.
 مرتضی فیروزآبادی:
تنبیه رژیم صهیونیستی باید: ۱) رژیم را بیش از پیش در باتلاق مقاومت غزه غرق کند (فرصت نجات برای او ایجاد نکند)؛ ۲) راهبرد قطع شریان‌های اقتصادی رژیم را تسریع کند؛ ۳) آسیب‌پذیری رژیم از قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را نمایان سازد. صبر و تدبیر لازم برای این اهداف، نباید زیاد هم به تأخیر بیفتد. 
 مصطفی وثوق‌کیا: (در کنایه به برخی کاربران که توهم پیش‌بینی زمان پاسخ ایران را دارند.)
ما یه فامیل داریم که نمی‌تونم بگم شغلش چیه. فقط در جریان باشید امشب با باقی‌شون نیامد عید دیدنی خونمون. فکر کنم دیگه امشب بزنن. شاید هم نزنن، ولی در هر صورت غیبتش مشکوکه. 
 کاربری با نام «الیاس»:
‏موساد توییت زده و عکس مناطق بالا شهر تهران رو گذاشته و نوشته، «قبل» شما‌هایی که طرفدارش بودید، دیدید واسشون پشیزی ارزش نداری و آرزوی با خاک یکسان کردنتون رو دارند! کاری که با غزه کردند! دیدید اصلاً آخوند غیر آخوند و با حجاب و بی‌حجاب و مذهبی و غیرمذهبی واسشون فرقی نداره! در غزه بیش از ۳۴هزار زن و بچه رو در مقابل رسانه‌ها کشتن و شما‌ها ازشون طرفداری کردید! الان‌شما رو با همون کشتار دارن تهدید می‌کنند! دوست دارم ببینم الان چه می‌خورید!
 حسین سیستانی:
فرضیه‌های پیش‌رو:‌۱. عملیات مؤثر باشد و پاسخ ندهند؛ ۲. عملیات مؤثر نباشد و پاسخ ندهند؛ ۳. عملیات مؤثر باشد و پاسخ دهند؛ ۴. عملیات مؤثر نباشد و پاسخ دهند. مراد از مرور این فرضیه‌ها سست کردن دل سربازان وطن و مردم نیست، تنها تذکری است که برای هر سناریویی آماده باشیم و آماده کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار