کد خبر: 1223137
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
گمانه‌زنی‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی از پاسخ قطعی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی
شبکه‌های اجتماعی همچنان شاهد گمانه‌زنی‌های کاربران از پاسخ ایران به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی است. کاربران در توییت‌هایی از گمانه‌های مختلف و پاسخ‌های احتمالی ایران نوشتند
جوان آنلاین: شبکه‌های اجتماعی همچنان شاهد گمانه‌زنی‌های کاربران از پاسخ ایران به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی است. کاربران در توییت‌هایی از گمانه‌های مختلف و پاسخ‌های احتمالی ایران نوشتند. کاربران البته تأکید داشتند با توجه به قطعی بودن پاسخ ایران و بیان رهبر معظم انقلاب مبنی بر پاسخ پشیمان کننده به رژیم صهیونیستی نباید با فشار‌های رسانه‌ای فرماندهان نظامی را برای پاسخ به این جنایت تحت فشار قرار داد. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران و تحلیل‌های آنان را مرور کرده‌ایم. 
 
 
 
 عزیز غضنفری:
‏مقامات رژیم جعلی خوب می‌دانند که ایران تاکنون هیچ اقدام جنایتکارانه از سوی رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نگذاشته است. حمله به یک مکان دیپلماتیک نشانه استیصال است و نه ابتکار عمل؛ با این حال ایران جنایت تروریستی اخیر دمشق را به صورت ویژه و متفاوت پاسخ خواهد داد. ‎#اقدام_پشیمان_کننده
 مهدی محمدی:
باید یک قدم بلند به سمت پایان دادن به استراتژی‌های صهیونیستی کشتن با هزاران زخم، جنگ میان جنگ‌ها و چمن زنی در غزه برداشت. در مقطعی سرنوشت ساز از تاریخ ایستاده‌ایم که معادلات آینده غرب آسیا را خواهد ساخت. 
 احمد نادری:
صحبت‌های دبیرکل حزب‌الله لبنان نشان از همبستگی بالا در میان جبهه مقاومت و آمادگی بالای جریان مقاومت در منطقه برای حمایت تمام عیار از ایران دارد و همانگونه که سیدحسن نصرالله تأکید کرد، به حول و‌قوه الهی حتماً صهیونیست‌ها را پشیمان خواهیم کرد و پیروزی نهایی از آن ماست. 
 مریم اشرفی گودرزی:
نظر به نفرت و انزجاری که پس از طوفان‌الاقصی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در دنیا پدید آمده، چنانچه جمهوری اسلامی ایران با انتقامی که در نظر دارد، مجازات صهیونیست‌ها را رقم بزند قلوب آزادگان جهان را به خود متمایل می‌سازد و این بهترین فرصت برای صدور فرهنگ آزادگی و عظمت آرمان‌های انقلاب اسلامی به جهانیان است. 
 محمد فاضلی:
اظهارنظر درباره پاسخ به اسرائیل، داده میدانی و تخصصی فراتر از شناخت‌های متعارف لازم دارد، اما می‌فهمم که نباید حکومت را برای پاسخ سریع و با احتمال عواقب ویرانگر، در خاورمیانه مملو از پیچیدگی، تحت فشار گذاشت. آن‌ها که بر آتش تندی می‌دمند بعداً هیچ مسئولیتی هم به عهده نمی‌گیرند. 
 محمدحسین خوشوقت:
منتظر انتقام نگه داشتن و فرسودن روانی و فیزیکی ‎اسرائیل در سرتاسر جهان، بخشی از تاکتیک عملیات پیچیده و چندلایه‌ای است که ایران تدارک دیده است؟
 آزاده بابانژاد:
اسرائیلی‌ها از زمان اعلام هشدار رهبر جمهوری اسلامی ایران پس از شهادت سردار زاهدی و همرزمانش در سوریه مبنی بر سیلی خوردن اسرائیل و پشیمان کننده بودن آنچه ایران انجام خواهد داد، خواب مرگ می‌بینند. این وحشت و استیصال برای اسرائیلی‌ها و انتظار برای حمله‌ای قطعی، از مرگ هم بدتر است. #انتقام_سخت
 فاطمه قاسمی:
اسرائیل همین‌که فهمید قراره پاسخ پشیمان کننده‌ای بهش داده بشه ترسید و فکر کرد با فرستادن نیرو‌های نیابتیش یا همون جیش‌الصهیون میتونه راه فراری پیدا کنه ولی باید بدونه که با این کارا فقط نابودیه خودش رو جلو میندازه. 
 کیان مهزاد:
پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی قطعی است و همگان هم این را می‌دانند، اما تعیین زمان و مکان پاسخ در دست فرماندهان نظامی ماست. قطعاً زمان و مکانی انتخاب خواهد شد که بیشترین و دقیق‌ترین و ویژه‌ترین تأثیر را بگذارد. عجله در این کار موجب خطاست. 
 زینب اسلامی:
واسه انتقام از اسرائیل همه چیز مهیاست. فقط کافیه همه چیز رو بسپاریم به خدا و بگیم: وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ.... 
 بانو اشکانی:
جو رعب و وحشت سرتاسر سرزمین‌های اشغالی را فرا گرفته. هیچ پدافندی در دنیا قابلیت رهگیری و انهدام موشک‌های سپاه را ندارد. روز‌های سختی در پیش صهیونیست‌ها قرار دارد. ‎#پشیمانشان_می‌کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار